یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۷ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

ابتلای قطعی 11 مورد جدید کرونا در لارستان تائید شد+آمار

سخنگوی دانشکده علوم پزشکی لارستان از ابتلای قطعی ۱۱ مورد جدید کرونا در این شهرستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و…

سخنگوی دانشکده علوم پزشکی لارستان از ابتلای قطعی ۱۱ مورد جدید کرونا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، دکتر بهزاد رضایی با اشاره به تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در لارستان اظهار داشت: ۱۱ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ در لارستان تائید شده است.

وی تصریح کرد: با اضافه شدن این موارد  جمع مبتلایان به بیماری کرونا ویروس در لارستان از ابتدا تا کنون به ۱۵ نفر رسیده است.

رئیس مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع) لار افزود: از بین مبتلایان تاکنون سه نفر بهبودیافته و ترخیص شده‌اند که البته بازهم تحت نظر و مراقبت هستند.

وی افزود: از بین مبتلایان جدید نیز سه نفر بستری‌شده و مابقی تحت نظر هستند.

دکتر رضایی خاطرنشان کرد: بیمارستان و مجموعه بهداشتی درمانی لارستان طبق قوانین و با توجه به اصل صداقت و جلوگیری از شایعات هر مورد مشکوک یا مبتلا را صرفاً با تائید وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اعلام می‌کند.

وی گفت: راهی که وزارت در خصوص این بیماری در پیش‌گرفته راه شفافی است و اتفاقاتی که در حوزه ابتلا یا فوت ناشی از کرونا اتفاق می‌افتد قطعاً اطلاع‌رسانی می‌شود.

دکتر کریمی رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان نیز ضمن توصیه اکید به خارج نشدن از منازل گفت: در شرایط امروز بهترین کمک به کنترل این بیماری در خانه ماندن و خارج نشدن است.

وی افزود: برای خرید ارزاق روزانه بهتر است تنها یک نفر خارج شود و با رعایت موارد بهداشتی یادشده حتماً نسبت به شستن مکرر دست‌ها با آب و صابون مایع پس از تماس با اجسام بیرونی و ضدعفونی کردن دستگیره درب خودرو و منزل، کلیدها، داخل اتومبیل و هر چیزی که با دستان آلوده تماس داشته اقدام کند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان تصریح کرد: با رعایت نکات بهداشتی و خصوصاً در خانه ماندن، کمک‌رسان کادر بهداشتی درمانی باشیم و بدانیم با مشارکت همگانی می‌توانیم کرونا را شکست دهیم.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲:۰۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین