یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۳ب.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 7

هشدار یگانه به مردم لارستان:‌توصیه ها را رعایت نکنید قوانین سخت گیرانه تر وضع می کنیم

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی لارستان اظهار داشت: در صورت دریافت گزارش مبنی بر عدم رعایت نکردن توصیه های ایمنی از سوی شهروندان ناچار به وضع قوانین سخت گیرانه تری برای…

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی لارستان اظهار داشت: در صورت دریافت گزارش مبنی بر عدم رعایت نکردن توصیه های ایمنی از سوی شهروندان ناچار به وضع قوانین سخت گیرانه تری برای پیشگیری از شیوع کووید۱۹ خواهیم بود.

به گزارش میلاد لارستان یگانه  در گفت و گو با روابط عمومی دانشکده در خصوص بیماری کرونا ویروس گفت: با اضافه شدن موارد جدید، آمار کنونی ۱۵ نفر رسیده است. وی ضمن ابراز گرانی از جهش ناگهانی موارد ابتلا در ۴۸ ساعت گذشته، از همشهریان خواست ضمن توجه ویژه به رعایت اصول بهداشتی، از ترددهای غیرضرور با جدیت پرهیز کنند و نکات بهداشتی در خصوص شستن دستهابه طور مرتب و با آب و صابون را به شهرواندان توصیه کرد.

معاون بهداشت دانشکده افزود: متاسفانه بیشترین تعداد موارد جدید ابتلا به کروناویروس پس از شیراز به شهرستان لار اختصاص دارد. و این خود نشان دهنده این است که مردم باید مسائل پیشگیرانه بهداشتی را بیشتررعایت کرده تا ازآسیب رساندن به خود و همنوعان مان بپرهیزیم.

وی در ادامه تاکید کرد: در صورت دریافت گزارش مبنی بر عدم رعایت نکردن توصیه های ایمنی از سوی شهروندان ناچار به وضع قوانین سخت گیرانه تری برای پیشگیری از شیوع کووید۱۹ خواهیم بود.
امیدواریم با مشارکت و همدلی شما مردم عزیز بتوانیم بحران کویید ۱۹ را کنترل و ریشه کن کنیم.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱:۰۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین