پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۱ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

سرایت کرونا به خنج و بیرم،‌آمار مبتلایان به کرونا در منطقه به 24 رسید

سخنگوی دانشکده علوم پزشکی لارستان، گفت: سه مورد مثبت آلودگی به ویروس کرونا به آمار دانشکده علوم پزشکی لارستان اضافه شده که ۲ مورد آن در شهرستان خنج و یک…

سخنگوی دانشکده علوم پزشکی لارستان، گفت: سه مورد مثبت آلودگی به ویروس کرونا به آمار دانشکده علوم پزشکی لارستان اضافه شده که ۲ مورد آن در شهرستان خنج و یک مورد هم در بخش بیرم بوده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان، بهزاد رضایی امروز دوشنبه (۲۶ اسفندماه ۹۸) با انتشار ویدئویی درباره آخرین آمار مبتلایان به کرونا در لارستان اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته سه مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ به آمار دانشکده علوم پزشکی لارستان اضافه شده که دو مورد آن در شهرستان خنج و یک مورد هم در بخش بیرم لارستان بوده است.

وی با بیان اینکه کماکان شلوغی در سطح شهر وجود دارد، افزود: متأسفانه بعضی از شهروندان هنوز هشدارها را جدی نگرفته‌اند و به توصیه‌ها عمل نمی‌کنند.

سخنگوی دانشکده علوم پزشکی لارستان با ارائه پیشنهادی به اصناف شهرستان تصریح کرد: اصنافی که مورد نیاز مردم است شیفت‌بندی شوند تا هم صنف تعطیل نشود و هم از ازدحام کاسته شود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲:۵۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین