جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۵ب.ظ
::آخرین مطلب 59 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

رونمایی از خودرو تمام اتوماتیک ضدعفونی کننده؛ ساخته شده توسط آتش نشانان لارستانی

در جریان دیدار مسئولان شهری از سازمان آتش نشانی لارستان، از خودرو تمام اتوماتیک ضدعفونی کننده؛ ساخته شده توسط آتش نشانان لارستانی رونمایی شد. محمد رضا قنبرنژاد شهردار لار، جلیل…

در جریان دیدار مسئولان شهری از سازمان آتش نشانی لارستان، از خودرو تمام اتوماتیک ضدعفونی کننده؛ ساخته شده توسط آتش نشانان لارستانی رونمایی شد.

محمد رضا قنبرنژاد شهردار لار، جلیل حسنی فرماندار ویژه لارستان، سید عبدالمهدی میرپور رییس شورای اسلامی شهر لار، نمایندگانی از دفتر امام جمعه لارستان، شریفی و منتظری معاونین شهردار لار و طاهری و دلاور معاونین فرمانداری ویژه شهرستان با حضور در مرکز فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی لارستان در جریان چگونگی عملیات ضد عفونی و گندزدایی شهری به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس قرار گرفتند.

 

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار، سعید منشی رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لار در حضور این هیئت بازدید کننده گفت: نیروهای این سازمان با همکاری واحد خدمات شهری شهرداری مدت ۱۷ شبانه روز است که به طور پیوسته هرشب از ساعت ۲۳ تا ساعت ۵ بامداد روز بعد در قالب ۶ اکیپ ۵ نفره با بهره گیری از تمام امکانات موجود سازمان؛ معابر شهری، اماکن و ادارات، ناوگان های حمل و نقل، ترمینال های مسافربری، میادین میوه و تره بار، جایگاه های سوخت و … را در برابر ویروس کرونا، ضدعفونی و گندزدایی می کنند و این در حالی است که تمام مواد مورد نیاز ضدعفونی و وسایل ایمنی نیروها توسط شهرداری تامین می شود.

وی با بیان ایکه حدود سه شب است که نیروهای پایگاه مقاومت شهری در این عملیات به ما پیوسته اند، گفت: سازمان ها، نهادها و ادارات متولی باید در این کار یار و یاورمان باشند؛ چرا که با شرایط موجود فراهم کردن امکانات به تنهایی توسط شهرداری و سازمان آتش نشانی مشکل ساز خواهد بود. رییس سازمان آتش نشانی و خدمات شهرداری لار، گفت: تا کنون برای این عملیات ۳۰۰ هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده استفاده شده و این روند تا زمان اعلام رسمی ریشه کن شدن این بیماری در کشور، ادامه خواهد داشت.

سعید منشی همچنین به انتشار پیام های هشدار دهنده با موضوع بیماری کرونا ویروس در فضای مجازی توسط واحد روابط عمومی شهرداری لار اشاره کرد.

در ادامه جلیل حسنی فرماندار ویژه لارستان خطاب به نیروهای آتش نشان گفت: به یقین می گویم که شما در تمامی حوادث حضور داشته و در تمام عملیات ها با تجربه عمل می کنید. فرماندار ویژه لارستان افزود: اما این بیماری یک اتفاق جدید است که در دنیا به وقوع پیوسته و با تمام حوادث تفاوت دارد؛ چرا که اگر در منطقه ای حوادثی چون سیل یا زلزله رخ دهد، مناطق همجوار بسیج شده و به کمک مناطق حادثه دیده می شتباند. اما این حادثه جهانی است و همه دنیا درگیر آن شده اند. جلیل حسنی، شرایط موجود را بسیار دشوار دانست و گفت: شما آتش نشانان که همیشه در حوادث طبیعی و غیر طبیعی حضور دارید، امروز نیز به عنوان بسترسازان و خط شکنان وارد این عرصه شده اید که این کار بزرگ شما شایسته تقدیر است.

فرماندار ویژه لارستان از مجموعه شهرداری، شورای اسلامی شهر و نیروهای بسیجی نیز که در این راه یاری رسان آتش نشان هستند تقدیر و تشکر کرد. در پایان از خودرو تمام اتوماتیک ضدعفونی کننده در راستای مقابله با کرونا ویروس که توسط آتش نشانان لارستانی طراحی و ساخته شده، رونمایی شد.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۶:۲۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین