دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 8 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

ثبت دومین روز بدون «کرونا» در لارستان

سخنگوی دانشکده علوم پزشکی لارستان، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته آماری از ابتلای مثبت کرونا در لار یافت نشد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم…

سخنگوی دانشکده علوم پزشکی لارستان، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته آماری از ابتلای مثبت کرونا در لار یافت نشد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان، دکتر بهزاد رضایی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته آماری از ابتلای مثبت کرونا در لار یافت نشد، اظهار داشت: خوشبختانه در ۴۸ ساعت گذشته بی کرونا مورد جدیدی از ابتلا به کرونا در لارستان ثبت نشده است.

وی با بیان اینکه موارد مشکوک و مواردی که جواب نمونه هایشان منفی بوده و ترخیص شده اند، وجود داشته است، افزود: ۲ طرح غربالگری درسطح کشور درحال انجام است که همکاری مردم را دراین زمینه خواهانم.

سخنگوی دانشکده علوم پزشکی لارستان با اشاره به اینکه یک طرح توسط خانه های بهداشت و مراکز جامع سلامت فعال است و نحوه عملکردآن ازطریق غربالگری جمعیت تحت پوشش بوده، تصریح کرد: طرح دیگربصورت مجازی ازطریق سامانه اینترنتی به نشانی salamat.gov.ir بصورت خوداظهاری و خودغربالگری است که برای همه مردم عزیز کشورمان مناسب است.

رضائی ادامه داد: تقاضادارم همه هموطنان و همشهریان عزیز دراین طرح شرکت کنند تا به دقت جمعیت را پایش کنیم.

این مسئول اضافه کرد: درخصوص دیدوبازدید نوروز که درفرهنگ ما مراسم مختلفی دراین زمینه وجود دارد خواهش می کنم هرگونه تجمع یا ازدحام را تا جای ممکن محدود کرده و به بعد ازجشن پایان کرونا موکول کنیم.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲:۵۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین