چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۶ب.ظ
::آخرین مطلب 33 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

شناسایی 2 مورد جدید ابتلا به کرونا در لارستان/در مجموع 26 نفر

دو مورد مثبت دیگر به آمار مبتلایان به کرونا لارستان افزوده شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، دکتر…

دو مورد مثبت دیگر به آمار مبتلایان به کرونا لارستان افزوده شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، دکتر بهزاد رضایی ضمن تبریک سال جدید و با اشاره به آمار جدید مبتلایان به کرونا در لارستان اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته دو مورد مثبت به  آمار مبتلایان به کرونا لارستان اضافه شد و مجموع آمار مبتلایان از ابتدا تاکنون به ۲۶ نفر در لارستان رسید.

وی با این اینکه هر دو نفر حال عمومی خوبی دارند افزود: یکی از این دو نفر از بیمارستان مرخص شده و یک نفر دیگر بستری شده است.

دکتر رضایی تصریح کرد: یک مورد مثبت دیگر ابتلا به کرونا نیز در بیدشهر مشاهده شده که در بیمارستان گراش بستری است و معاونت بهداشتی درحال انجام پیگیری های لازم در بیدشهر است.

وی با بیان اینکه شیوع این ویروس همچنان ادامه دارد افزود:  اکیدا درخواست می‌کنم که دید و بازدیدهای نوروزی، سفرهای نوروزی و هرگونه تجمعی که بتواند باعث شیوع ویروس و انتشار آن شود و آسیب جدی به سلامت عمومی شهر بزند را لغو کنید.

رییس مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) لار با بیان اینکه از همه همشهریان درخواست می‌کنم که این موارد را رعایت کنند گفت: از مسئولان مربوط به ویژه اصناف درخواست می کنم که به گونه ای عمل کنند که علی‌رغم اینکه لارستان همیشه مهمان نواز بوده اما امسال بتوانیم تا جای ممکن از ورود غیر ضروری به لار جلوگیری شود و مانع از شعله ور شدن شیوع بیماری در منطقه شویم.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۱ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲:۱۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین