یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۴ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

آمار مبتلایان  کووید-۱۹ در لارستان در 24 ساعت گذشته ثابت ماند؛ همان 27 نفر

آمار مبتلایان  کووید-۱۹ در لارستان طی ۲۴ ساعت گذشته ثابت ماند. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، دکتر وحید یگانه…

آمار مبتلایان  کووید-۱۹ در لارستان طی ۲۴ ساعت گذشته ثابت ماند. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، دکتر وحید یگانه معاون بهداشتی دانشکده ضمن تبریک سال نو و با اشاره به بحث بیماری کرونا در لارستان اظهارداشت: با توجه به شروع تعطیلات سال نو لازم است از همه مردم تقاضا کنم که در موارد غیرضروری از خانه های خود خارج نشوند و افرادی که نمونه آنها مثبت بوده حتما قرنطینه خانگی را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه باید مسافرت ها را در این ایام لغو کرد افزود: تا پایان بیماری کرونا نباید مهمان نوروزی پذیرفت و حتی ایستگاه اسکان در شهرهای مجاور نیز مورد تایید نیست.

دکتر یگانه ضمن تقدیر از همه مسئولان شهرستان بخاطر همراهی با دانشکده علوم پزشکی در مبارزه با بیماری کرونا تصریح کرد: جا دارد از همه بازاریان و کسبه که در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا با این دانشکده و سایر نهاد ها و مردم همکاری کرده و کسب و کار خود را خصوصا در این ایام تعطیل کرده اند تشکر کنم.

وی با اشاره بحث غربالگری جمعیت تحت پوشش برای مقابله با کرونا خاطرنشان کرد: همه مراکز بهداشتی و درمانی، خانه های بهداشت و پایگاه های سلامت و همچنین بهورزان آماده ارائه خدمت غربالگری کرونا و پیگیری های بعدی آن هستند.

گفتنی است در ۲۴ ساعت گذشته هیچ نمونه ای از بیمارستان های لارستان، اوز و بیرم به شیراز ارسال نشده و نمونه های ارسالی از ۵ مورد مشکوک در خنج نیز منفی شده است که با توجه به این موضوع آمار مبتلایان به کووید-۱۹ در حوزه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی لارستان همچنان بر روی عدد ۲۷  ثابت می ماند..

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۳ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین