شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۶ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

شمار مبتلایان به کرونا در استان فارس به ۵۲۵ نفر افزایش یافت

شیب ابتلا به کرونا در استان فارس همچنان بر روند صعودی قرار دارد ، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با شناسایی ۴۶ مورد جدید ابتلا به کرونا تعداد…

شیب ابتلا به کرونا در استان فارس همچنان بر روند صعودی قرار دارد ، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با شناسایی ۴۶ مورد جدید ابتلا به کرونا تعداد مبتلایان در استان فارس به ۵۲۵ نفر افزایش یافت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایرنا، عبدالرسول همتی روز یکشنبه با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته، دو نفر به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند، افزود: با این دو مورد جدید فوتی، تاکنون ۱۶ نفر در استان فارس جان خود را به دلیل ابتلا به کرونا از دست داده اند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه کرد : هم اکنون ۴۹ درصد از مبتلایان در بیمارستان بستری هستند و ۳۱ درصد از مبتلایان نیز به دلیل دارا بودن علایم محدود این بیماری در قرنطینه خانگی به سر می برند و ۱۶۴ نفر نیز با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شده اند.

دکتر همتی یادآور شد: با توجه به اینکه پس از اعلام آخرین آمار به وزارت بهداشت، نتایج موارد جدیدی در فارس به تایید رسید که با توجه به این موضوع، با مغایرت آماری بین وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی شیراز مواجه بوده ایم و با اعلام موارد جدید، مجموع آمار مبتلایان طی۲۴ ساعت گذشته به ۵۶ مورد رسیده است.

وی از شهروندان خواست ضمن در خانه ماندن، برای ارزیابی وضعیت سلامت خود به صورت الکترونیکی به سامانه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به آدرس https://salamat.gov.ir/ مراجعه کرده و با ورود اطلاعات درخواستی از وضعیت خود آگاه شوند و برای استفاده از این سامانه نیز به همراه داشتن کد ملی، تاریخ تولد و شماره تلفن همراه الزامی است.

بیمارستان های شهید چمران و شهید فقیهی شیراز به عنوان مراکز درمانی پشتیبان هم اکنون در کنار بیمارستان علی اصغر شیراز کار مراقبت و درمان از بیماران کرونا را انجام می دهد.

علاوه بر شیراز، در شهرستان های فسا، نی ریز، اقلید، خرم بید، استهبان، داراب، ارسنجان، لارستان، کازرون، آباده ، مرودشت، سپیدان ، قیروکارزین، فیروزآباد، جهرم، گراش، بوانات، زرقان، سرچهان و کوار بیماران مبتلای به کرونا شناسایی شده است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۳ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۵:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین