شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۱ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 15

کارگران بیکار شده لارستانی سه ماه حقوق از دولت دریافت می کنند+لینک سامانه درخواست

 اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی لارستان در خصوص دریافت حقوق کارگران بیکار لارستانی در اثر شیوع کرونا اطلاعیه ای صادر نمود. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط…

 اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی لارستان در خصوص دریافت حقوق کارگران بیکار لارستانی در اثر شیوع کرونا اطلاعیه ای صادر نمود. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی لارستان در این اطلاعیه آمده است: برای حمایت از کارفرمایان و کارگران بیکار شده به دلیل شروع کرونا همزمان با سایر اقدامات دولت تدبیر و امید (بسته حمایت نقدی و اعتباری) موضوع دریافت حقوق ۳ه ماهه برای کارگران بیکار شده نیز همزمان با وزارتخانه در شهرستان لارستان نیز در دست اقدام می باشد.

لذا تمامی کارگران بیکار شده لازم است در سامانه زیر برای دریافت مقرری بیمه بیکاری (به مدت سه ماه از ابتدای اسفند تا پایان اردیبهشت ۹۹) ثبت نام کنند تا فارغ از تشریفات قانونی، حداقل حقوق ماهیانه قانون کار در زمان مذکور را دریافت نمایند.

گفتنی است در مدت مذکور کارفرمایان نیز از پرداخت حقوق کارگران و حق بیمه آنها معافند. امید است با اطلاع رسانی مناسب هیچ کارگر بیکار شده در شهرستان لارستان از این طرح بی نصیب نماند.

کارگران عزیر مشخصات خود را در سامانه دریافت مقرری بیمه بیکاری نیز در اینجا میتوانند وارد کنند.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۶ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۸:۲۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین