پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۲ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

تولید روزانه 1000 ماسک در کارگاه فنی و حرفه ای لارستان

رئیس مرکز فنی و حرفه ای لارستان گفت: کارگاه خیاطی مرکز فنی و حرفه‌ای لارستان با همکاری گروه‌های جهادی، روزانه ۱۰۰۰ ماسک تولید و توزیع می‌کند. حجت ایزدمهر در گفتگو…

رئیس مرکز فنی و حرفه ای لارستان گفت: کارگاه خیاطی مرکز فنی و حرفه‌ای لارستان با همکاری گروه‌های جهادی، روزانه ۱۰۰۰ ماسک تولید و توزیع می‌کند. حجت ایزدمهر در گفتگو با میلاد لارستان ضمن اشاره به بازدید منتخب مردم شهرستانهای لارستان، خنج، گراش و اوز در انتخابات یازدهم مجلس از کارگاه تولید ماسک فنی و حرفه‌ای اظهار داشت: کارگاه تولید ماسک مرکز آموزش فنی و حرفه ای لارستان کار خود را از ۲۷ اسفندماه آغاز کرده است و روزانه بخش قابل توجهی از ماسک مورد نیاز مردم را تامین می‌کند.

وی با بیان اینکه در این کارگاه ۱۵ خیاط با ۱۵ چرخ خیاطی در حال تولید ماسک‌های بهداشتی برای مقابله با ویروس منحوس کرونا هستند، افزود: روزانه به طور متوسط بین ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ عدد ماسک در کارگاه خیاطی فنی و حرفه ای لارستان تولید می‌شود.

رئیس مرکز فنی و حرفه ای لارستان با اشاره به اینکه ماسک‌های تولیدی در اختیار شبکه بهداشت و درمان وابسته به دانشکده علوم پزشکی لارستان قرار می‌گیرد، تصریح کرد: در حال حاضر مهمترین مشکل موجود تهیه و تامین مواد اولیه است اما سعی شده وقفه‌ای در روند کار ایجاد نشود.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۶ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۸:۴۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین