جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۶ب.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

نتیجه نمونه‌های ۳۲ مورد مشکوک به کرونا در لارستان منفی بوده است

رضایی سخنگوی دانشکده علوم پزشکی لارستان  با بیان اینکه لارستان چهارمین روز بدون مورد مثبت کرونا را پشت سر می‌گذارد، گفت: چنانچه توصیه‌های بهداشتی رعایت نشود، کرونا همانند آتش زیر…

رضایی سخنگوی دانشکده علوم پزشکی لارستان  با بیان اینکه لارستان چهارمین روز بدون مورد مثبت کرونا را پشت سر می‌گذارد، گفت: چنانچه توصیه‌های بهداشتی رعایت نشود، کرونا همانند آتش زیر خاکستر شعله‌ور شده و یک اوج‌گیری دوباره را شاهد خواهیم بود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان، «بهزاد رضایی» امروز چهارشنبه (۶ فروردین) درباره آخرین آمار مبتلایان به کرونا در لارستان گفت: لارستان در حالی چهارمین روز بدون مورد مثبت کرونا را پشت سر می‌گذارد که این ویروس در شهرستان‌های اطراف لار به شدت شیوع پیدا کرده است.

سخنگوی دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه اولین اشتباه می‌تواند آخرین اشتباه باشد، افزود: از مردم فهیم شهرستان‌های تحت پوشش دانشکده تقاضا دارم مهمانی‌های شبانه، دید و بازدیدهای عید و رفتن به باغ شهری‌ها را به‌طور جدی کنار بگذارند و از مسافرت اکیداً پرهیز کنند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تا کنون نتیجه نمونه‌های ۳۲ مورد مشکوک به کرونا منفی بوده است، تصریح کرد: کرونا در لارستان مانند آتش زیر خاکستر است و مردم باید بدانند چنانچه توصیه‌های بهداشتی را رعایت نکرده و یا به اشتباه تصور کنند می‌توانند همچون دوران قبل کرونا رفتار کنند، این آتش می‌تواند به‌طور جدی شعله‌ور شده و یک اوج‌گیری دوباره از کرونا را شاهد باشیم.

«جلیل حسنی» در جلسه ستاد مقابله با کرونا در لارستان، اولویت اول امروز کاری تمام مسئولین را مهار کرونا دانست و گفت: ما تمام توان خود را برای مهار ویروس کرونا در شهرستان بسیج کرده‌ایم و ستاد مقابله با ویروس کرونا و پیشگیری از این ویروس از روز اول پای کار بوده است.

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه مطمئن‌ترین راه کنترل و کاهش این بیماری قطع زنجیره تماس افراد سالم با افراد بیمار و ناقل است، افزود: لازمه­‌ی آن محدود کردن تردد‌ها، مسافرت­‌ها و تعطیلی صنوف زنجیره غیرضروری و مراکز خرید بزرگ و پر ازدحام و کنترل مبادی ورودی و خروجی شهر‌ها است که خدا را شکر این مهم در منطقه لارستان انجام می‌شود و مردم با فرهنگ این منطقه هم آن را در عمل ثابت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه طرح زمان‌بندی فعالیت صنوف در لارستان از همان روز اول اجرایی شده است، بیان کرد: همه واحدهای صنفی باید از این طرح که توسط اتاق اصناف شهرستان تنظیم شده است، تبعیت کنند؛ ضمن آنکه طرح زمان‌بندی فعالیت اصناف نیز تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت و بعداً با نظر دانشکده علوم پزشکی و بهداشت درباره آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۶ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۶:۲۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین