پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۷ق.ظ
::آخرین مطلب 7 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

ساختمان بیمارستان امام سجاد(ع)به دانشکده علوم پزشکی واگذار شود، 700 نفر مشکوک در ورودی شهر ارزیابی شده اند

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی لارستان از مسئولین خواست در این شرایط بحرانی با همکاری همگانی بتوان ساختمان بیمارستان امام سجاد(ع) را به دانشکده علوم پزشکی واگذار کرد تا زمینه…

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی لارستان از مسئولین خواست در این شرایط بحرانی با همکاری همگانی بتوان ساختمان بیمارستان امام سجاد(ع) را به دانشکده علوم پزشکی واگذار کرد تا زمینه ارائه خدمات بهتر و مطلوب به شهروندان را فراهم کرد.

به گزارش میلاد لارستان وحید یگانه  با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده به منظور قطع زنجیره انتقال کرونا، اظهار داشت: ۲۴۸ هزار ۵۹۶ نفر و به عبارتی حدود ۹۰ درصد جمعیت لارستان از طریق سامانه مراقبت سلامت و توسط همکاران دانشکده علوم پزشکی مورد غربالگری قرار گرفته اند. وی افزود: ۲ مرکز خدمات جامع سلامت در شهرهای لار و خنج در طول روز ۱۶ ساعت به مردم خدمات ارائه می دهند.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی لارستان روزانه حدود ۳۰ نفر موارد مشکوک در مبادی ورودی شهر لار مورد شناسایی قرار می گرفتند، تصریح کرد: تاکنون ۷۰۰ نفر در این زمینه مورد مشکوک مورد بررسی قرار گرفته اند.

این مسئول با اشاره به اینکه در توزیع مواد ضدعفونی با همکاری خیرین تاکنون ۵ هزار لیتر در بین مردم انجام شده است، خاطر نشان کرد: در مرحله نخست ۴۰ هزار ظرف ماده ضدعفونی تهیه که ۲۱ هزار عدد آن به شکل بسته بهداشتی توسط خانواده راستی لاری تهیه شده بود.

وی با بیان اینکه ۱۵ هزار ظرف ماده ضدعفونی نیز بین ادارات و اصناف توزیع شده است، گفت: ۴ هزار ظرف ماده ضدعفونی نیز بین مراکز درمانی و بهداشتی توزیع شده است.

یگانه با اذعان به اینکه ۵۰ لیتر ماده ضدعفونی در اختیار پایگاههای جاده ای قرار گرفته است، ادامه داد: ۲۴ هزار ظرف ماده ضدعفونی نیز توسط نیروهای بسیج و سپاه تهیه و به شکل رایگان در بین مردم توزیع شده است.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی لارستان در مرحله دوم ۶۰۰ لیتر ماده ضدعفونی تولید و بین بیماران خاص و دیابتی، مراکز بهداشتی و پایگاههای جاده ای توزیع شد، تصریح کرد: از ابتدای شروع بیماری کرونا طی ۵ مرحله ۲۰ هزار ماسک معمولی، ۲۰ هزار جفت دستکش، ۳ هزار ماسک  N95 و ۳۰۰ عدد لباس حفاظتی تحویل مراکز جامع خدمات سلامت شده است. وی از توزیع ۳۰۰ لیتر محلول «آب ژاول» بین ادارات و مردم خبر داد.

یگانه از مسوولین خواست در این شرایط بحرانی با همکاری همگانی بتوان ساختمان بیمارستان امام سجاد(ع) را به دانشکده علوم پزشکی واگذار کرد تا زمینه ارائه خدمات بهتر و مطلوب به شهروندان را فراهم کرد.

وی از مردم خواست در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین از حضور در طبیعت پرهیز کنند و از حضور در باغ شهرها خودداری کنند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۸:۰۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین