شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۸ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

نظارت شدید ستاد مبارزه با کرونا لارستان بر تفرجگاهها و بوستانها+تصاویر

در آستانه روز طبیعت و افزایش احتمال تمایل مردم برای خروج از منزل و حضور در تفرجگاهها، پارکها و باغ شهری ها، ستاد مبارزه با کرونا لارستان نظارت خود را…

در آستانه روز طبیعت و افزایش احتمال تمایل مردم برای خروج از منزل و حضور در تفرجگاهها، پارکها و باغ شهری ها، ستاد مبارزه با کرونا لارستان نظارت خود را تشدید کرده است.

به گزارش میلاد لارستان، در آستانه روز طبیعت و افزایش احتمال تمایل مردم برای خروج از منزل و حضور در تفرجگاهها، پارکها و باغ شهری ها، با توجه به مصوبه شورای تامین لارستان و دستور معاون استاندار فرماندار ویژه لارستان بر عدم حضور آحاد جامعه در باغ شهری ها، تفرجگاها، پارکها، بوستانها و صحراهای بخش مرکزی، اعضای ستاد مبارزه با کرونا با اعزام اکیپ های بازرسی، نظارت خود را بر شهروندان متخلف تشدید کرده است.

بنا به اعلام مکرر مسئولان ستاد مبارزه با کرونا لارستان مبنی بر عدم خروج از منزل و شرکت نکردن در محافل عمومی و جمع های خانوادگی و دوستانه، نیاز است شهروندان با رعایت موازین بهداشتی، مسئولان را در کنترل بیماری منحوس کرونا یاری کنند.

تیم بازرسی و گشت نظارت بخش مرکزی لارستان از امروز (۱۱ فروردین تا ۱۴ فروردین ماه ۹۹) بطور مستمر بر اماکن تفریحی و تفرجگاه ها و به ویژه باغ شهری ها مورد بازرسی قرار می دهد و با متخلفین و تجمع افراد برخورد و اماکن پلمپ می شود.

تیم بازرسی و گشت نظارت بخش مرکزی لارستان از نیروی انتظامی، پلیس راه، شهرداری های لار و خور، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی و امور اراضی تشکیل شده است.

به گزارش میلاد لارستان، طبق اطلاعيه شماره ٢٨ ستاد مبارزه با کرونا لارستان با توجه به گسترش ويروس كرونا و اينكه همزمان روند مبتلايان رو به افزايش است و طبق اعلام دانشكده علوم پزشكي لارستان بسياري از مبتلايان به علت تجمع افراد در باغ شهري ها و اماكن مشابه بوده است، لذا تاكيد مي گردد تا اطلاع ثانوي از تشكيل هرگونه تجمع خانوادگي و دورهمي ها در اماكن فوق خودداري شود.

عکاس: حبیب آسوده

ف۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۳:۵۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین