جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

آمارمبتلایان کرونا در فارس به مرز 1500 نفر رسید

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شناسایی ۱۲۵ مورد جدید ابتلا به کرونا در استان فارس خبر داد و گفت: از ابتدای امر تاکنون ۴۰ نفر بر اثر ابتلا…

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شناسایی ۱۲۵ مورد جدید ابتلا به کرونا در استان فارس خبر داد و گفت: از ابتدای امر تاکنون ۴۰ نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

به گزارش میلاد لارستان، عبدالرسول همتی در گفت وگو با خبرنگار فارس از ۹۸۴ نمونه ارسالی به آزمایشگاه های تشخیصی، ۱۲۵ مورد مثبت گزارش شده که با افزوده شدن این موارد جدید، آمار کنونی استان فارس به یک هزار و۴۰۸ نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۴ مورد فوتی به دلیل ابتلا به کروناویروس در استان گزارش شده است، افزود: تاکنون ۴۰ نفر در استان جان خود را به دلیل ابتلا به کرونا از دست دادند.

معاون بهداشت دانشگاه بیان کرد: ۶۵۳ نفر از مبتلایان به دلیل دارا بودن علایم محدود این بیماری در قرنطینه خانگی به سر می برند و ۴۱۸ نفر نیز با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شده اند.

دکتر همتی از عموم مردم فارس خواست تا رعایت فاصله گذاری اجتماعی و اصول بهداشتی، در خانه ماندن و پرهیز از ترددهای غیرضرور را جدی بگیرند، زیرا تا زمانی که مردم بدون توجه به موازین بهداشتی در حال تردد هستند، ویروس کرونا نیز در حال انتقال است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۷:۰۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین