پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۹ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی مزرعه پرورش عقرب ایرانی در جویم لارستان

مدیر و سرمایه گذار  پروژه مزرعه پرورش و سم گیری از عقرب ایرانی در جویم لارستان از پیشرفت ۷۰ درصدی ساخت فاز اول این پروژه خبر داده و اظهار داشت: این…

مدیر و سرمایه گذار  پروژه مزرعه پرورش و سم گیری از عقرب ایرانی در جویم لارستان از پیشرفت ۷۰ درصدی ساخت فاز اول این پروژه خبر داده و اظهار داشت: این پروژه برای ۹ نفر بصورت مستقیم شغل پایدار ایجاد خواهد نمود.

محسن افکاری در گفتگو با میلاد لارستان با بیان این خبر گفت:  پروژه مزرعه پرورش و سم گیری از عقرب ایرانی به مساحت یک هکتار و  با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال تا مرحله بهره برداری تماما از محل اعتبارات بخش خصوصی تامین می شود.

وی گفت: در این مزرعه که در سه فاز به بهره برداری خواهد رسید ۱۹۰ هزار قطعه عقرب در محیط ۴ هزار متری پرورش، تکثیر و سم گیری خواهند شد.

افکاری اظهار داشت: در این پروژه برای ۹ نفر بصورت مستقیم شغل پایدار ایجاد خواهد شد و محصولات تولیدی، بخشی از نیاز دارویی کشور و صادرات را نيز تامين خواهد نمود.

وی در پاسخ به این سوال میلاد لارستان  که مرحله اول این پروژه چه زمانی به بهره برداری خواهد رسید اظهار داشت: طبق زمان بندی صورت گرفته و پیشرفت فعالیت ها مقرر شده بود که   فاز اول این مجموعه  با توجه به تورم موجود در کشور و مواردی که باعث کندی عملکرد می شود تا اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ به بهره برداری برسد، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا بیش از ۱ ماه است که فعالیت بخش ساختمانی پروژه متوقف شده چرا که اجازه فعالیت کارگران ساختمانی در این ایام ممنوع شده است.

 سرمایه گذار  پروژه مزرعه پرورش و سم گیری از عقرب ایرانی در پایان اضافه کرد: امید داریم که با رفع مشکل این ویروس منحوس، ظرف مدت یک الی دو ماه از آغاز مجدد فعالیت ها در کشور بتوانیم فاز اول پروژه را راه اندازی نماییم.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۷:۵۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین