دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۷ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

رونمایی از چهار دستگاه فوگر ضدعفونی کننده آتش نشانی لار+عکس

در مراسمی با حضور امام جمعه لارستان، فرماندار ویژه لارستان، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر لار، سید عبدالمهدی میرپور رییس شورای اسلامی شهر لار، رییس اداره بهزیستی،‌مدیرعامل بنیاد نیک…

در مراسمی با حضور امام جمعه لارستان، فرماندار ویژه لارستان، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر لار، سید عبدالمهدی میرپور رییس شورای اسلامی شهر لار، رییس اداره بهزیستی،‌مدیرعامل بنیاد نیک اندیشان هاشمی لارستان و رییس سازمان آتش نشانی لار، از چهار دستگاه فوگر ضد عفونی کننده تازه خریداری شده سازمان آتش نشانی لار رونمایی شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از  روابط عمومی شهرداری لار، این چهار دستگاه به منظور ضد عفونی و گندزدایی سطح شهر، ادارات، بانک ها، دستگاه های خودپرداز و سایر اماکنی که امکان ضد عفونی آن با مواد مایع امکان پذیر نیست، خریداری شده است.

دستگاه های مذکور به همت والای خیر و نیک اندیش گمنام و توسط سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لار به مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان خریداری شده تا با استفاده از آن بتوان در حد توان منطقه لارستان را در برابر بیماری کرونا ویروس ایمن نگه داشت.


از شروع طرح مبارزه با کرونا ویروس تا کنون، نیروهای پرتلاش و از خود گذشته سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لار موفق شده اند به مدت ۳۶ شبانه روز و به طور مداوم با در اختیار داشتن تجهیزات موجود به خوبی از عهده مقابله و مبارزه با این ویروس منحوس بر آیند.

میلاد لارستان از خیر گرانقدر و همچنین پایگاه اطلاع رسانی آفتاب لارستان در خصوص مصاحبه با رئیس سازمان آتش نشانی و این اعلام نیاز به خیرین منطقه قدردانی می نما

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲:۴۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین