چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۷ب.ظ
::آخرین مطلب 10 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

فعالیت تبلیغی طلاب لارستان در فضای مجازی گسترش می‌یابد

مسئول مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی لارستان دیدار و گفتگو کردند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از  روابط عمومی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه نمایندگی…

مسئول مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی لارستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از  روابط عمومی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه نمایندگی لارستان، حجج اسلام زاهدی مسئول این نمایندگی و اقبالی سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی لارستان دیدار و گفتگو کردند .

مسئول نمایندگی مرکز خدمات در این دیدار ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه، به‌ویژه میلاد سراسر نور امام زمان (عجل الله تعالی فرجه)، فعالیت‌های مرکز خدمات را تشریح کرد و گفت: در این ایام که بیماری کرونا وضعیت زندگی مردم را تحت تأثیر قرار داده، جامعه شاهد فعالیت جهاد گونه‌ی روحانیون مبلغ و مستقر در منطقه است که باید از خدمات این عزیزان تقدیر کرد و امیدواریم بتوانیم با همکاری مجموعه‌های مرتبط خدمات بهتری به ایشان ارائه کنیم .

در ادامه، حجت الاسلام اقبالی اظهار کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا، متأسفانه اجرای جمعی مناسبت‌های مذهبی به ویژه در ماه مبارک رمضان متوقف شده است ولی در تلاش هستیم فعالیت دینی و تبلیغی طلاب و روحانیون مستقر در این منطقه در فضای مجازی گسترش یابد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین