شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۳ق.ظ
::آخرین مطلب 19 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

کرونای 101 نفر دیگر در فارس مثبت اعلام شد

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شناسایی ۱۰۱ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان فارس خبر داد و گفت: تعداد مبتلایان در فارس به دو هزار و…

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شناسایی ۱۰۱ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان فارس خبر داد و گفت: تعداد مبتلایان در فارس به دو هزار و ۳۲۷ نفر رسیده است.

به گزارش میلاد لارستان عبدالرسول همتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: از یک هزار و ۶۰۵ نمونه ارسالی به آزمایشگاه های تشخیصی، ۱۰۱ مورد مثبت گزارش شده که با افزوده شدن این موارد جدید، آمار کنونی استان فارس به دو هزار و ۳۲۷ نفر رسیده است.

وی افزود: متاسفانه سه نفر در ۲۴ ساعت گذشته به دلیل ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست داده اند که با این سه مورد جدید، تاکنون آمار موارد فوتی به دلیل ابتلا به کرونا ویروس در فارس به ۶۴ نفر رسیده است.

معاون بهداشت دانشگاه با بیان اینکه تاکنون یک هزار و ۱۰۷ نفر از مبتلایان نیز به دلیل دارا بودن علایم محدود این بیماری در قرنطینه خانگی بوده اند، ادامه داد: ۵۷۰ نفر نیز با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شده اند.

همتی از مردم خواست تا برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید۱۹ و قطع زنجیره های انتقال این بیماری، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و اصول بهداشتی، در خانه ماندن و پرهیز از ترددهای غیرضرور را جدی بگیرند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۵:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین