پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۳ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان وعده داد؛ شروع بکار آزمایشگاه کرونا از هفته آینده

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان گفت: این آزمایشگاه از ابتدای هفته آینده انجام تست های مولکولی تشخیص کرونا را انجام می دهد و دیگر نیازی به…

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان گفت: این آزمایشگاه از ابتدای هفته آینده انجام تست های مولکولی تشخیص کرونا را انجام می دهد و دیگر نیازی به ارسال نمونه ها به شیراز نداریم.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، دکتر محمدحسین کریمی با اشاره به انجام آزمایش های مربوط به تشخیص کرونا اظهارداشت: تاکنون نمونه برداری از موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در لارستان انجام می شد و نمونه ها برای تست مولکولی به آزمایشگاهی در شیراز ارسال می شد.

وی تصریح کرد: با مشارکت خیرین و دانشکده علوم پزشکی لارستان، دستگاه تست مولکولی برای تشخیص ابتلا به کووید۱۹ خریداری شده و مراحل نصب و راه اندازی آن انجام شده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان خاطرنشان کرد: این آزمایشگاه از ابتدای هفته آینده انجام تست های مولکولی تشخیص کرونا را انجام می دهد و دیگر نیازی به ارسال نمونه ها به شیراز نداریم.

وی افزود: آزمایشگاه تست مولکولی تشخیص کرونا لارستان علاوه بر پوشش شهرستان های لارستان، خنج و اوز، شهرستان های لامرد و مهر را نیز تحت پوشش خود قرار میدهد.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۳:۴۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین