شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۷ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

طاهری در بنارویه: فعالیت کسبه و بازاریان،بمنزله پایان بیماری کرونا نیست

معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه لارستان  در سخنانی اظهار داشت: بازگشایی اصناف به منزله پایان بحران کرونا نیست، بلکه این ویروس در کمین سلامت مردم است و آنها باید پروتکل‌ها…

معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه لارستان  در سخنانی اظهار داشت: بازگشایی اصناف به منزله پایان بحران کرونا نیست، بلکه این ویروس در کمین سلامت مردم است و آنها باید پروتکل‌ها و توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، جلسه ستاد مبارزه با کرونای بخش بنارویه در راستای بررسی عملکرد دوماهه این ستاد با حضور احسان طاهری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان لارستان، حجت الاسلام والمسلمین روانبخش امام جمعه، محمد مهدی ظریف بخشدار و مسئولین بخش در محل سالن بخشداری بنارویه برگزار گردید.

 

در ابتدای این جلسه  بخشدار و اعضاء ستاد مبارزه با بیماری کرونای بخش بنارویه، گزارشی از عملکرد و اقدام های انجام شده دوماهه ستاد تشریح کردند.

در ادامه احسان طاهری معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه لارستان در سخنانی عملکرد ستاد مبارزه با بیماری کرونای بخش بنارویه را رضایت بخش و از فعالیت اعضاء ستاد و گروههای مردمی تشکر و خاطرنشان کرد: مردم همچنان با در خانه ماندن و خودداری از حضور در مجالس پر جمعیت و رعایت مسائل بهداشت فردی و خانوادگی در قطع زنجیره انتشار این ویروس کمک کنند.

طاهری به شهردار و دهیاران این بخش تاکید کرد: اقداماتی که تاکنون در مقابل با این ویروس منحوس درسطح شهر بنارویه و روستاهای تابعه انجام‌گرفته، همانند گذشته انجام دهند.

معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه لارستان اظهار داشت: هر چند که برخی محدودیت های مربوط به فعالیت اصناف کم خطر برداشته شده است، اما این به معنای پایان بیماری کرونا نیست و همچنان نیازمند رعایت تمامی دستورالعمل های وزارت بهداشت در خصوص پیشگیری از بیماری کرونا هستیم، تا انشاالله در آینده نزدیک شاهد ریشه کن شدن این ویروس منحوس از سطح جامعه باشیم.

معاون فرمانداری ویژه لارستان سپس به مرکز جامع خدمات سلامت بنارویه رفت و ضمن بازدید از مرکز، از زحمات شبانه روزی پرسنل این مرکز تشکر کرد. طاهری همچنین از واحدهای صنفی شهر بنارویه هم بازدید کرد و بابت تعطیلی واحد‌های صنفی و همراهی اصناف و کسبه های بخش بنارویه با ستاد مبارزه با بیماری کرونا تقدیر نمود.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۶:۱۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین