جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۹ق.ظ
::آخرین مطلب 14 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

استاندار فارس: مدیران برای تحقق سهم استان از قانون بودجه بکوشند

استاندار فارس از مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان خواست در زمینه تحقق سهم درآمدی فارس از منابع داخلی، منابع متمرکز ملی و همچنین استفاده از ظرفیت‌های قانون بودجه جدیت به…

استاندار فارس از مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان خواست در زمینه تحقق سهم درآمدی فارس از منابع داخلی، منابع متمرکز ملی و همچنین استفاده از ظرفیت‌های قانون بودجه جدیت به خرج دهند و حساسیت ویژه‌ای داشته باشند.

عنایت‌الله رحیمی، در شورای برنامه ریزی و توسعه فارس در شیراز اظهار داشت: قطعا دستاورد مدیران در این زمینه همانند سال گذشته در ارزیابی عملکرد آنها اثرگذار خواهد بود.

وی، با اشاره به ظرفیت‌های قانونی و مناسب در نظر گرفته شده در بودجه سال ۹۹ ادامه داد: یکی از نقاط قوت این برنامه توجه به پیشنهادهای منطقه‌ای و استانی و نگاه از پایین به بالا در تدوین آن است.

گزارش دریافتی به نقل از وی افزوده است: توجه به پیشنهادهای منطقه‌ای و استانی سبب شده مشکلاتی که اکثر برنامه‌های ابلاغ شده از بالا به پایین در مرحله اجرا ایجاد می‌کنند در این برنامه وجود نداشته باشد.

استاندار فارس اظهار داشت: جهت‌گیری‌های خوبی از جمله جبران کاهش قدرت خرید با پرداخت‌های انجام شده، کاهش فقر مطلق، تداوم طرح تحول سلامت، مهار رشد تورم، افزایش نیافتن قیمت کالاها و خدمات اساسی با اختصاص ارز دولتی در بودجه سال ۹۹ وجود دارد.

رحیمی افزود: بودجه مصوب در حقیقت یک پیش‌بینی است و در صورتی عملی خواهد شد که درآمدهای مطرح شده در بودجه نیز محقق شود.

وی اضافه کرد: فروش نفت و صادرات غیر نفتی دو راه عمده کسب درآمدهای پیش‌بینی شده در بودجه هستند که تحت تاثیر تحریم‌ها با مشکلات و موانعی مواجه شده که اگر در این دو راه موفقیتی حاصل شود، راه سوم کسب درآمد یعنی اخذ مالیات نیز قابل اجرا خواهد بود.

استاندار فارس، فروش اموال دولتی، اوراق و اسناد را از دیگر راه‌های کسب درآمد دولت دانست و افزود: امسال دستگاه‌های اجرایی باید از این تفکر که همه امور در ید اختیار آنها باشد فاصله بگیرند تا با بهره‌گیری از این روش و دستیابی به بخشی از درآمدها بتوانند در زمینه پیشبرد امور استان هزینه کنند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین