جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۸ق.ظ
::آخرین مطلب 11 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

۶۰۰ بسته معیشتی توسط کانون «آیین» خنج توزیع شد

اخوت از توزیع دومین مرحله کمک‌های مؤمنانه در قالب ۶۰۰ بسته مواد غذایی بین نیازمندان توسط کانون فرهنگی هنری «آیین» در شهرستان خنج خبر داد. به گزارش میلاد لارستان «محمدابراهیم…

اخوت از توزیع دومین مرحله کمک‌های مؤمنانه در قالب ۶۰۰ بسته مواد غذایی بین نیازمندان توسط کانون فرهنگی هنری «آیین» در شهرستان خنج خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان «محمدابراهیم اخوت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، گفت: هم‌زمان با آغاز رزمایش سراسری کمک مؤمنانه در کشور و به تبع آن در لارستان، خنج، گراش و اوز، اعضای کانون فرهنگی هنری «آیین» همچون دیگر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در شهرستان خنج، در دومین مرحله نسبت به تهیه و توزیع ۶۰۰ بسته‌ کمک معیشتی، هر کدام به ارزش ۲۱۰ هزار تومان در خنج اقدام کردند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس ادامه داد: این بسته‌ها با همکاری مؤسسه خیریه «احسان» و موقوفه عام «ابونجمی» جمع‌آوری و بین خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده ناشی از شیوع کرونا توزیع شد.

وی کمک به نیازمندان را ازجمله مهم‌ترین رسالت مؤمنان در جامعه اسلامی دانست و افزود: اطعام نیازمندان یکی از وظایف دینی و از مهم‌ترین روش‌های رهایی جامعه از گرسنگی و فقر کشنده و مزمن است که در دین اسلام ضمن تأکید بر این عمل خداپسندانه، آن را قربتاً الی‌الله می‌داند؛ از این‌رو اعضای کانون فرهنگی هنری «آیین» نیز جهت وصول به قرابت خداوند متعال، این بسته‌ها را بین نیازمندان سنی و شیعه شهرستان توزیع کرده‌اند که می‌توان این عمل را از جهت دیگر، عمق برادری و اتحاد و یکرنگی آحاد افراد جامعه مذاهب اسلامی در منطقه جنوب فارس دانست.

اخوت در ادامه شیوع ویروس کرونا را ازجمله مواقع بحرانی جامعه دانست و بیان کرد:‌ متأسفانه خانواده‌های زیادی به دلیل شیوع این ویروس منحوس، دچار مشکلات اقتصادی و معیشتی شدند که رهایی از این بحران کمک و مشارکت تمام آحاد جامعه را می‌طلبد.

مدیر ستاد کانون‌های مساجد جنوب فارس تأکید کرد: همراهی و مشارکت کانون‌های مساجد جنوب فارس در بحث جمع‌آوری و توزیع بسته‌های کمک معیشتی از جمله اقدامات ارزشمند در سایه ارزش‌های اسلام ناب محمدی است که به نوبه خود، از آقای «فرهاد قائدی»، مدیر فعال کانون‌ فرهنگی هنری «آیین» شهرستان خنج جهت این امر خداپسندانه مراتب تشکر را دارم.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین