یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۳ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

تاکید شورای شهر لار بر لزوم پایش اتباع خارجی و مسافران ورودی

شورای اسلامی شهر لار خواستار کنترل صحیح اتباع خارجی و همچنین نظارت بیشتر بر ورود مسافران فرودگاه و شرکت های مسافربری در شهرستان شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

شورای اسلامی شهر لار خواستار کنترل صحیح اتباع خارجی و همچنین نظارت بیشتر بر ورود مسافران فرودگاه و شرکت های مسافربری در شهرستان شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر لارباتوجه به افزایش روزانه آمار مبتلایان به کرونا، شورای شهر لار در نامه ای به معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با تاکید بر کنترل صحیح اتباع خارجی، خواستار نظارت بیشتر و تذکر به واحدهای خدمات رسان علی الخصوص شرکت های مسافربری شد.

در ادامه متن سیدعبدالمهدی میرپور رئیس شورای اسلامی شهر لار می آید:

در پی افزایش آمار رسمی مبتلایان به کرونا و بروز نگرانی از عدم کنترل صحیح اتباع خارجی و مسافران ورودی به شهر (از فرودگاه بین المللی و پایانه های مسافربری) و ادامه این روند که باعث بروز مشکلات متعدد و ورود به وضعیت قرمز برای شهر و شهرستان متصور می باشد، استدعا دارد به نحو مقتضی دستور پایش بیش از پیش واحد های خدمات رسان و کنترل تردد و اماکن محل اقامت اتباع افغانی و ارائه تذکرات جدی بهداشتی به آنان صادر فرمائید.

همچنین ضرورت رعایت موارد بهداشتی و فاصله فیزیکی در ترمینال های مسافربری به ویژه در جابجایی مسافران بین شهرستانی تاکسی‌های شهری و بین شهری و… به مسئولان ذیربط تذکر داده شود.
ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین