جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۶ق.ظ
::آخرین مطلب 10 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

اولویت اصلی جهاد کشاورزی لارستان افزایش اشتغال رونق تولید باشد

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه اولویت اصلی جهاد کشاورزی لارستان افزایش اشتغال رونق تولید باشد، گفت: مدیر جدید پیگیر طرح‌های نیمه تمام بخش کشاورزی…

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه اولویت اصلی جهاد کشاورزی لارستان افزایش اشتغال رونق تولید باشد، گفت: مدیر جدید پیگیر طرح‌های نیمه تمام بخش کشاورزی و دامداری باشد تا رونق این بخش ها را در منطقه لارستان شاهد باشیم.

 به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان در مراسمی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، احسان طاهری معاون برنامه ریزی وی، عبدالحسین صمدنژاد و محمد جعفر ملک زاده مسئول امور شهرستانهای و مدیر حراست سازمان جهاد کشاورزی استان فارس و جمعی از روسای جهاد کشاورزی بخش های تابعه، معاون جدید سازمان و مدیر جهاد کشاورزی لارستان معرفی شد.

 در این مراسم فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه فعالیت های کشاورزی و تولیدات بخش کشاورزی و دامی از لحاظ اهمیت، حساسیت و هم از لحاظ ایجاد اشتغال یکی از نیازهای جامعه بشری است؛ تصریح کرد: مدیریت نوین و تکنولوژی و تغییر الگوی کشت و شیوه های کشاورزی همه به نوعی تاثیر مستقیم و مثبتی در رشد و توسعه هر منطقه را دارد.

حسنی خاطر نشان کرد: در مناطقی که از زمین های مرغوب و آب فراوان برخوردار هستند، کار کشاورزی راحت‌تر است، اما در منطقه لارستان و منطقه جنوب که چندین سال دچار خشکسالی شده اند، کشاورزی سخت و دشوار است، اما با این وجود هر ساله می بینیم که از لحاظ تولید برخی محصولات کشاورزی در سطح استان مقام اول را دارا هستیم و جالب تر اینکه در برخی از نقاط این شهرستان نیز پرورش ماهی و میگو انجام می شود.

 وی با بیان اینکه در سطح شهرستان از منابع آبی کمی برخوردار هستیم، گفت: هنر یک مدیر این است که از این محدویت ها و کم آبی در منطقه،  بهترین و بیشترین بهره را ببرد و مدیریت نماید که حاشیه ها به صفر برسد و سطح تولیدات کشاورزی را افزایش دهد.

 فرماندار ویژه لارستان لازمه فعالیت ها و رسیدگی بیشتر به مشکلات کشاورزان را انسجام و همدلی در بین نیروهای سازمان دانست و گفت: اگر همه پای کار باشند خود به خود هم افزایی، همدلی و همفکری نیروها را به دنبال دارد.

 حسنی انگیزه درونی، اجرای برنامه ها و فعالیت های اشتغال محور را از وظایف مدیر یک مجموعه دانست و گفت: مدیر جدید جهاد کشاورزی لارستان می‌بایست با حمایت مدیر جهادکشاورزی استان بتواند فعالیت های خوبی را در سطح شهرستان پیگیری و عملیاتی نماید و اولویت اصلی جهاد کشاورزی لارستان، افزایش اشتغال، رونق تولید و همه شاخصه هایی که بستر رشد و توسعه منطقه و کشور را فراهم کند؛ باشد.

وی تاکید کرد: انتظار است که متناسب با وضعیت شهرستان مدیر جدید به تمامی بخش ها و روستاها سرکشی داشته باشد و مسائل و مشکلات کشاورزان و دامداران را مرتفع نماید و مهمتر اینکه پیگیر طرح‌های نیمه تمام بخش کشاورزی و دامداری باشد تا رونق این بخش ها را شاهد باشیم.

معاون استاندار فارس در خاتمه از رییس سازمان جهاد کشاورزی استان هم با توجه به گستردگی شهرستان و فاصله زیاد با مرکز و جمعیت بالای کشاورزان این منطقه، خواستار تفویض اختیار به جهاد کشاورزی لارستان شد و همچنین در تخصیص اعتبار و بودجه و اعتبارات جاری به شهرستان بزرگ لارستان توجه ویژه داشته باشد.

 در ادامه محمد جواد مظفری به عنوان رئیس جدید جهاد کشاورزی لارستان معرفی و از فرزاد قاسمی رئیس سابق تجلیل شد.

سپس صمد نژاد مسئول امور شهرستان‌های سازمان جهاد کشاورزی فارس، فرزاد قاسمی رئیس سابق جهاد کشاورزی لارستان و محمدجواد مظفری رئیس جدید جهاد کشاورزی شهرستان نیز به ایراد سخن پرداختند.

 گفتنی است محمد جواد مظفری دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس کشاورزی می باشد که پیش از این رییس اداره امور اراضی شهرستان و معاون فنی جهاد کشاورزی لارستان بود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۸:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین