جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۳ق.ظ
::آخرین مطلب 31 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

پایان عملیات حفاری تونل وحدت در محور لار–جهرم

پایان عملیات حفاری تونل وحدت در محور لار–جهرم. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، عملیات حفاری تونل وحدت در محور لار…

پایان عملیات حفاری تونل وحدت در محور لار–جهرم. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، عملیات حفاری تونل وحدت در محور لار – جهرم به پایان رسید.

مدیرکل راه شهرسازی لارستان در این خصوص اظهار داشت : در راستای تقسیم بخشی از بار ترافیکی سنگین و اقدامات اساسی در دوبانده شدن محور لار – جهرم صورت گرفت و با تجهیز امکاناتی که از سوی پیمانکار پروژه ی تونل وحدت آماده شد امروز عملیات حفاری تونل وحدت در محور لار – جهرم در حضور جمعی از مسئولان شهرستان به اتمام رسید.

باقری فرد بیان اینکه امیدواریم پس از مرتفع شدن گلوگاه های محور لار- جهرم بخش های باقی مانده که طبیعتا از لحاظ جغرافیایی به صورتی هستند که عملا می توانند تسهیل در روند دوبانده شدن و موجبات تحقق پیشرفت راه های مواصلاتی منطقه را فراهم نماید، افزود: در این تونل ٧٧٠ متری ، ٥٥ هزار متر مکعب خاکبرداری انجام شده است .

وی در ادامه با اشاره بر اینکه پس از حفاری این تونل وارد فاز عملیاتی کف کنی، لاینینگ (طاق بتنی)، روشنایی خواهیم شد، تصریح کرد: بایستی ١ کیلومتر و ٢٠٠ متر عملیات راهسازی نیز در این پروژه انجام شود که دسترسی به ورودی و خروجی تونل را در برگیرد که هم اکنون ١١٠ هزار متر مکعب خاکبرداری ترانشه های ورودی و خروجی ، ٤٣٠ هزار مترمکعب هم عملیات خاکریزی و دو دستگاه ابنیه فنی نیز در این مسیر برای دسترسی به طرفین تونل در آن صورت گرفته است.

باقری فرد خاطرنشان کرد: پيشرفت فيزيكى تونل وحدت و مسير دسترسى آن به صورت كلى ٤٥ درصد محاسبه و تاکنون ١٥٠ میلیارد ریال اعتبار در این پروژه هزینه شده و طبیعتا در صورت تامین اعتبار و تخصیص هزینه ها شرایط لازم جهت تسریع در ادامه عملیات احداث تونل به نحو بهتری صورت خواهد گرفت.

لازم به ذکر است به گزارش دفتر دکتر جعفرپور نمایند مردم در مجلس شورای اسلامی  برای اجرای این طرح بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال توسط دولت هزینه خواهد شد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۶:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین