پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۷ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

شناسایی 19 مورد جدید کرونایی در خنج و اوز

در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹ بیمار جدید مبتلا به ویروس کووید ۱۹ در شهرستانهای خنج و اوز شناسایی شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم…

در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹ بیمار جدید مبتلا به ویروس کووید ۱۹ در شهرستانهای خنج و اوز شناسایی شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان، در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹ بیمار جدید مبتلای قطعی به ویروس کرونا شناسایی شدند که ۱۱ نفر از آنها متعلق به شهرستان اوز و ۸ نفر نیز از اهالی شهرستان خنج هستند.

متأسفانه در بامداد روز پنجشنبه یکم خردادماه ۹۹ یک بیمار مبتلا به کرونا که از کشور کویت از طریق فرودگاه استان اصفهان به ایران منتقل شده بود، جان خود را از دست داد. این بیمار از اهالی روستای کورده بخش مرکزی لارستان بوده است.

براساس امار منتشر شده از سوی دانشکده علوم پزشکی لارستان، مجموع مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ در سه شهرستان لارستان، خنج و اوز به عدد ۳۳۷ نفر رسیده است که از این میان ۱۵۱ نفر سهم لارستان، ۷۹ مورد سهم خنج و ۱۰۷ نفر نیز از اهالی اوز بوده اند.

با توجه به افزایش روزانه مبتلایان جدید به کرونا ویروس در شهرستانهای تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی لارستان، انتظار می رود علاوه بر رعایت اصول بهداشتی از سوی تک تک شهروندان، مسئولان مربوطه نیز تصمیمات لازم به منظور پیشگیری و قطع زنجیره انتقال این ویروس منحوس را اتخاذ کنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۸:۰۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین