جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 11

بیرمی ها در آینده نزدیک به شبکه سراسری گاز وصل می شوند

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان گفت:مردم بیرم در آینده نزدیک به شبکه سراسری گاز وصل می شوند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان،…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان گفت:مردم بیرم در آینده نزدیک به شبکه سراسری گاز وصل می شوند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در سفر به بخش بیرم، از محل ایستگاه تقلیل فشار گاز این شهر بازدید کرد. حسنی در حاشیه این بازدید گفت: گازررسانی به بخش بیرم در آینده ی نزدیک با حضور استاندار فارس به بهره برداری می‌رسد.

وی اظهار داشت: گازرسانی به بخش بیرم در دو بخش اجرای خط انتقال و اجرای شبکه داخلی شهر و روستا صورت پذیرفته است.

فرماندار ویژه لارستان در خصوص خط انتقال و شبکه  داخلی گاز بخش بیرم گفت: خط انتقال گاز بیرم به طول ۲۲ کیلومتر بوده است و شبکه داخلی آن شامل اجرای ۱۵۵ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع، احداث و نصب سه ایستگاه تقلیل فشار درون شهری، احداث و نصب دو ایستگاه حفاظت کاتدیک و غیره، همگی با اعتباری حدود ۸۰۰ میلیارد ریال توسط شرکت گاز استان فارس به اتمام رسیده و در مرحله نصب ۲۹۰۰ انشعاب است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای گازرسانی به شهرها و روستاهای مختلف شهرستان، اظهار کرد: با بهره برداری از عملیات گازرسانی به بخش بیرم، امکان گازرسانی برای بیش از ۴ هزار خانوار ساکن در این بخش فراهم می‌شود.

 گفتنی است در این بازدید همچنین احمد دلاور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان، روح الله بامداد بخشدار، حجت الاسلام والمسلمین زندوی امام جمعه بیرم، اعتمادپور رییس شرکت گاز لارستان و اعضا شورای اسلامی شهر و بخش بیرم حضور داشتند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۶:۴۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین