شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۹ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

کاندیدای جوان انتخابات مجلس یازدهم رئیس دفتر نماینده مردم در لارستان شد

کاندیدای جوان انتخابات مجلس یازدهم بعنوان رئیس دفتر نماینده مردم در لارستان انتخاب شد. به گزارش میلاد لارستان همزمان با  آغاز به کار رسمی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، نماینده…

کاندیدای جوان انتخابات مجلس یازدهم بعنوان رئیس دفتر نماینده مردم در لارستان انتخاب شد.

به گزارش میلاد لارستان همزمان با  آغاز به کار رسمی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، نماینده منتخب مردم شهرستانهای لارستان، خنج، گراش و اوز، در حال تعیین مسئول دفاتر ارتباط مردمی خود در حوزه انتخابیه می باشد. بر همین اساس حسین زاده منتخب مردم در مصاحبه با میلاد لارستان از انتخاب مصیب علیشیر به عنوان مسئول دفتر خود در حوزه لارستان خبر داد.

مصیب علیشیر یکی از ۳۹ کاندیدای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است که متولد تیرماه سال ۱۳۶۶ در شهر لار و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی نفت از دانشگاه تهران می باشد. در کارنامه شغلی وی کارشناس بخش پژوهش شرکت ملی نفت، مدیر مرکز بالادستی نفت در جهاد دانشگاهی تربیت مدرس، دبیر اجرایی انجمن مهندسی نفت و همچنین موسس و مدیر عامل شرکت دانش بنیان پترو اهورا دیده می شود.

علیشیر در طول سالیان گذشته موفق به کسب مقام سوم سیزدهمین دوره جشنواره جوان خوارزمی در سال ۹۰، مقام اول جشنواره شیخ بهایی به عنوان فن آفرین برتر در سال ۹۵، تعاونی منتخب کشور در سال ۹۴ شده است. وی که نماینده ایران در همایش و رقابت جهانی اسلاش فنلاند در حوزه استارت آپ سال ۹۵، دو دوره نماینده شرکتهای دانش بنیان در پاویون ایران در نمایشگاه بین المللی نفت ابوظبی و همچنین نماینده حوزه انرژی در هیات اقتصادی وزارت امور خارجه در سفر به اروپای شرقی  نیز بوده است، تا چند ماه قبل به عنوان یکی از رقبای نماینده فعلی  در انتخابات شناخته می شد، اکنون به عنوان رفیق، حامی و مشاور نماینده منتخب مردم به خدمت خواهد پرداخت.

همان گونه که رهبری معظم انقلاب در پیام نوروزی شان نیز به درستی اشاره نمودند:  لازمه تحقق شعار سال(جهش تولید)  برنامه‌ریزی می باشد و بخشهای مختلف از جمله  مجموعه‌های دانش‌بنیان و گروههای پر شمار جوان، مبتکر و فعال باید در این برنامه‌ریزی‌ها شرکت کنند. بر همین اساس انتخاب یک جوان نخبه لاری به عنوان مسئول دفتر نماینده در لارستان از سوی مهندس حسین زاده، نماینده مردم شریف شهرستانهای لارستان، خنج، گراش و اوز  از یک سو لبیکی دوباره به ندای مقام معظم رهبری در خصوص توجه به جوانان  در گام دوم انقلاب بوده و از سوی دیگر می تواند نویدبخش آینده ای روشن و وحدت آفرین در منطقه  باشد که نشان از درایت و هوشیاری نماینده انقلابی مردم خواهد داشت.

حسین زاده جوان که خود دوره های مدیریت استراتژیک  در ژاپن را نیز گذرانده به خوبی می داند که انتخاب یک جوان فعال، نو اندیش و انقلابی دیگر در کسوت رئیس دفتر می تواند منجر به شکوفایی استعدادهای نهفته منطقه در راستای توسعه باشد.

گفتنی است، پیش از این نیز اعلام شده بود، عباس جهانبانی به عنوان مسئول دفتر نماینده مردم در شهرستان گراش به ارائه خدمت مشغول خواهد شد.

میلاد لارستان برای سید عباس جهانبانی و مصیب علیشیر در کسوت رئیس دفاتر نماینده مردم آرزوی موفقیت می کند.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “کاندیدای جوان انتخابات مجلس یازدهم رئیس دفتر نماینده مردم در لارستان شد”

  1. لارستان مهد تمدن ها گفت:

    با ارزوی موفقیت برای تمام دلسوزان وطن

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین