جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۲ب.ظ
::آخرین مطلب 22 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

سرکشی حسین‌زاده از بخش‌های جویم و بنارویه/برگزاری نخستین نشست خبری

در ادامه بررسی‌های مسائل و مشکلات موجود در شهرها و روستاهای تابعه شهرستان لارستان، نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی وقت خود را به برخی…

در ادامه بررسی‌های مسائل و مشکلات موجود در شهرها و روستاهای تابعه شهرستان لارستان، نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی وقت خود را به برخی از شهرها و روستاهای توابع بخش‌های بنارویه و جویم اختصاص داد.

به گزارش میلاد لارستان، در ادامه بررسی‌های مسائل و مشکلات موجود در شهرها و روستاهای تابعه شهرستان لارستان، در روز سه شنبه ۱۸ آذرماه ۹۹، حسین حسین‌زاده نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی وقت خود را به برخی از شهرها و روستاهای توابع بخش‌های بنارویه و جویم اختصاص داد.

وی با حضور در روستای «مسیح‌آباد» در جریان مشکلات این روستا نظیر پیگیری جهت زیرسازی و آسفالت خیابان اصلی روستا، مشکل گازرسانی، پیگیری مشکل عدم آنتن دهی تلفن همراه و… قرار گرفت.

در ادامه این سفر، حسین‌زاده از روستای «شرفویه» سرکشی داشت. مهمترین مسائل این روستا مربوط به تامین اعتبار جهت تکمیل سد خاکی، پیگیری تعویض شبکه آب روستا، پیگیری جهت راه‌اندازی آزمایشگاه و حضور پزشک، پیگیری قیر رایگان جهت آسفالت معابر و… بود.

نماینده مردم پیش از ورود به شهر بنارویه، از جاده آب باریک، پارک درحال ساخت صفا و مجموعه ورزشی شهدای بنارویه بازدید کرد و سپس در جریان دغدغه‌های مردم و مسئولین این شهر شامل اختصاص قیر رایگان، رفع مشکل تقاطع جاده آب باریک، دوبانده شدن ورودی بنارویه و… قرار گرفت.

تامین اعتبار جهت سد روستا، پیگیری آسفالت معابر، پیگیری مشکل تامین آب و… از مهمترین مشکلات روستای «چاه‌گزی» بود.

درخواست‌های اهالی روستای «منصورآباد»، احداث چمن مصنوعی، پیگیری درمانگاه شبانه روزی، تامین قیر رایگان جهت آسفالت معابر و… را شامل می‌شد.

در پایان این سفر، حسین حسین‌زاده در یک قرار از پیش تعیین شده، با حضور در سالن اجتماعات شهر جویم، در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز حاضر شد تا در نخستین نشست رسانه‌ای پس از ورود به مجلس شورای اسلامی، به سوالات آنان پاسخ داده و به ارائه عملکرد ۶ ماهه خود بپردازد. گزارش تفصیلی این نشست تا ساعات آتی منتشر خواهد شد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین