شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۲ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

یک مورد فوتی دیگر کرونایی در شهرستان اوز

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان از فوت یک مورد دیگر در شهرستان اوز خبر داد و گفت: با توجه به ارتباط مردم با کارمندان از تمام کارکنان…

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان از فوت یک مورد دیگر در شهرستان اوز خبر داد و گفت: با توجه به ارتباط مردم با کارمندان از تمام کارکنان ادارات نمونه گیری می شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، دکتر محمد حسین کریمی رئیس دانشکده با اشاره به لغو برخی دورکاری ها و بازگشایی دانشگاه ها، اظهارداشت: ارتباط مردم با محیط های اداری و خصوصا بانک ها بسیار زیاد شده و البته مردم ناچار از این ارتباط ها و طی برخی روال اداری و بانکی هستند.

وی افزود: با توجه به این موضوع، دانشکده علوم پزشکی لارستان تصمیم دارد از تمامی کارکنان ادارات در سه شهرستان لارستان، خنج و اوز نمونه گیری کند تا بتواند ضمن کنترل بهتر بیماری، اطمینان خاطر بیشتری در جامعه به وجود آورد.

رییس دانشکده علوم پزشکی لارستان تأکید کرد: برای آرامش بیشتر خانواده های دانشجویان، از همه دانشجویان در بدو ورود تست گرفته می‌شود تا با خیال آسوده تری بتوانند به امور آموزشی و پژوهشی خود ادامه داده و خانواده های آنان نیز آرامش بیشتری داشته باشند.

دکتر کریمی با اشاره به فوت یک نفر دیگر در شهرستان اوز تصریح کرد: متاسفانه یک مورد آقا ۸۵ ساله با بیماری زمینه ای سرطان در کهنه اوز با تست مثبت کرونا جان خود را از دست داده است، که ضمن تسلیت به خانواده آن مرحوم و اهالی شریف کهنه اوز، وضمن تاکید بر اینکه تیم بهداشتی و درمانی دانشکده با قدرت هرچه بیشتر نمونه گیری و بیماریابی خود را ادامه می دهد، از مردم میخواهم تا موارد بهداشتی را بصورت کامل رعایت کرده و حتما فاصله اجتماعی هوشمند را رعایت کنند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان خاطرنشان کرد: با مشخص شدن نخستین اداره با اولویت بیشترین ارتباط با مردم، از فردا شنبه ۱۰ خرداد ماه نمونه گیری از کارمندان آغاز می شود و در صورت مثبت شدن تست هر کارمند، ضمن قرنطینه برای شخص از اعضای خانواده وی نیز تست گرفته می شود.

وی باردیگر با تاکید بر حفظ سلامت مردم در سه شهرستان گفت: تمام تلاش ها و برنامه ها در دانشکده علوم پزشکی لارستان و مجموعه بهداشت و درمان در منطقه در این راستاست که تا قبل از شروع فصل سرما و آغاز موج دوم بیماری، منطقه به یک ثبات نسبی رسیده و بیماری تا حدودی زیادی به کنترل در آید.

دکتر کریمی افزود: این مهم تنها با همکاری همه جانبه سایر مسئولان و دستگاه ها و همه آحاد مردم در رعایت نکات و دستورات بهداشتی و همچنین رعایت موارد یاد شده در اطلاعیه های ستاد مبارزه با کرونا محقق می شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین