چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۰ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

بازهم زلزله 5.1 ریشتری بیرم را به لرزه در آورد، اعزام 4 تیم ارزیاب

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر فارس گفت: در پی وقوع زمین لرزه ۵.۱ ریشتر ساعت ۲۲ و ۳۵ دقیقه و ۵۸ ثانیه شامگاه یکشنبه ۲۵ خردادماه جاری بخش بیرم،…

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر فارس گفت: در پی وقوع زمین لرزه ۵.۱ ریشتر ساعت ۲۲ و ۳۵ دقیقه و ۵۸ ثانیه شامگاه یکشنبه ۲۵ خردادماه جاری بخش بیرم، چهار تیم ارزیاب برای بررسی و کمک به زلزله زدگان به منطقه اعزام شدند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایرنا، زهرا مجاوری  اظهار داشت: این چهار تیم از شهرستان های گراش، لامرد، لارستان و خنج با آمادگی کامل به منطقه زلزله زده اعزام شده اند.

 وی با بیان اینکه هماهنگی های لازم با مدیریت بحران استان فارس برای آمادگی کامل تیم های ارزیاب و نیروهای امدادی هلال احمر برای حضور در منطقه و بررسی آخرین وضعیت انجام شده است، تصریح کرد: تاکنون گزارشی از احتمال تلفات جانی و یا خسارات احتمالی مالی اعلام نشده است.

جلیل حسنی معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان لارستان نیز در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: تاکنون گزارشی از خسارات جانی این زمین لرزه گزارش نشده و خسارات مالی آن نیز در دست بررسی است.

بنا بر گزارش مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران این زمین لرزه در فاصله  ۱۷ کیلومتری بیرم، ۲۴ کیلومتری لامرد و ۳۰ کیلومتری وراوی فارس به وقوع پیوست.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین