چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۷ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

2 مصدوم در فداغ و تخریب برخی منازل حاصل زلزله 5.1 ریشتری شب گذشته

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: زلزله ۵.۱ ریشتری شامگاه یکشنبه به مرکزیت بیرم لارستان، دو مصدوم در روستای فداغ از توابع شهرستان گراش به دنبال داشت. به گزارش میلاد…

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: زلزله ۵.۱ ریشتری شامگاه یکشنبه به مرکزیت بیرم لارستان، دو مصدوم در روستای فداغ از توابع شهرستان گراش به دنبال داشت. به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایرنا،‌رحیم آزادی افزود: این زمین‌لرزه در شعاع ۴۰ کیلومتری از کانون زلزله و در شهرستان‌های لارستان، گراش، خنج و اوز احساس شد. وی ادامه داد: برخی خانه‌های روستایی در روستاهای خلیلی و فداغ شهرستان گراش در اثر این زلزله تخریب شد. مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس ادامه داد: بعد از زمین‌لرزه، برای دقایقی برق مناطق کانون زلزله قطع شد که پس از چند دقیقه، وصل شد.

وی اظهار داشت: نیروهای امدادی همچنان در شهرستان‌های کانون زلزله در جنوب فارس در حال آماده‌باش هستند و از آمادگی کامل برای امدادرسانی در زمان وقوع زلزله برخوردار هستند.

بنا بر گزارش مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران زمین لرزه شب گذشته در فاصله ۱۷ کیلومتری بیرم، ۲۴ کیلومتری لامرد و ۳۰ کیلومتری وراوی در عمق ۱۶ کیلومتری زمین به وقوع پیوسته است.

به گزارش میلاد لارستان با توجه به اینکه دستگاه زلزله نگار در خلیلی و فداغ موجود نمی باشد لذا متاسفانه این مراکز که خسارات بیشتری از زلزله شب گذشته دیده اند به نسبت کمتری اهمیت یافته اند. لازم است در این خصوص مسئولین تدابیر لازم را اتخاذ نمایند تا از حوادث بعدی جلوگیری شود

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۷:۲۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین