شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۱ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

کلنگ‌زنی و افتتاح دو مدرسه خیّرساز در فداغ

کلنگ‌زنی و افتتاح دو مدرسه خیّرساز در فداغ انجام شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از فداغ آنلاین، به مناسبت هفته دولت، دو پروژه آموزشی خیّرساز با حضور فرماندار،…

کلنگ‌زنی و افتتاح دو مدرسه خیّرساز در فداغ انجام شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از فداغ آنلاین، به مناسبت هفته دولت، دو پروژه آموزشی خیّرساز با حضور فرماندار، بخشدار مرکزی، مسئولین دستگاه‌های اجرایی شهرستان گراش، نیروی انتظامی، دهیار، اعضای شورای اسلامی و مردم در فداغ کلنگ‌زنی و افتتاح شد.

مدرسه شش کلاسه مرحومه حاجیه جانی خانم مولوی (گراشی) در زمینی به مساحت ۸۵۰ متر مربع با اعتبار هفت میلیارد تومان در فداغ کلنگ‌زنی شد. مبلغ سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ورثه پرداخت می‌کند و مابقی آن نیز با مشارکت اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس فارس تکمیل خواهد شد.

با بهره‌برداری از این پروژه، ماهانه مبلغی بین ۶۰ تا ۷۰ میلیون تومان از طریق خانواده‌ خیّر (عظیمی) برای انجام کارهای فرهنگی و آموزشی به این مدرسه تزریق خواهد شد.

مدرسه شش کلاسه حضرت ابوالفضل با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال در فداغ افتتاح شد. این مدرسه توسط خیراندیش بلند همت، حاج محمود (درویش) ابراهیمی گراشی در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع و با زیربنای ۷۰۰ متر مربع ساخته شده است.

گفتنی است،‌ زمین‌ این دو پروژه آموزشی را بنیاد مسکن انقلاب اسلامی‌ شهرستان گراش به‌صورت رایگان واگذار کرده است.

رضایی، مدیر آموزش و پرورش گراش از همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی‌ شهرستان و خیرین مدرسه‌ساز که در همه زمینه‌ها با آموزش و پرورش همکاری دارند، تقدیر و تشکر کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۹ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین