پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 22

حسنی:آمادگی اتمام پروژه های نیمه تمام خانه های عالم را داریم

فرماندار لارستان، گفت: امسال این آمادگی را داریم که از اعتبارات عمرانی که به شهرستان اختصاص می یابد، در صورت تخصیص، خانه های عالم نیمه تمام را در نظر داشته…

فرماندار لارستان، گفت: امسال این آمادگی را داریم که از اعتبارات عمرانی که به شهرستان اختصاص می یابد، در صورت تخصیص، خانه های عالم نیمه تمام را در نظر داشته باشیم تا به نوعی جبران سالهای قبل بشود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی لارستان به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، فرماندار ویژه لارستان در جمع کارکنان اداره تبلیغات و روحانیون مستقر این اداره حضور یافت.

در این آئین، حجت الاسلام اقبالی رئیس اداره تبلیغات اسلامی لارستان ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده طی ماههای اخیر،  از فرماندار خواست که در اعتبارات ۳٪ نفت و گاز سازمان را بیشتر از قبل حمایت کند.

در ادامه این دیدار معاون استاندار و فرمانداری ویژه لارستان نیز در سخنانی ضمن تبریک سالروز ولادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) و تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: با قبول مسئولیت حجت الاسلام اقبالی، سازمان وارد یک سیکل کاری جدید و فعال شده چون ایشان دارای انگیزه قوی هستند که اداره تبلیغات را به جایگاه واقعی خود برسانند.

جلیل حسنی با اشاره به اینکه گر چه بیماری کرونا جلوی بعضی از برنامه ها و فعالیتها در همه اصناف را گرفته است ولیکن مطمئنم با پشتکاری که در حاج آقا دیدم این موضوع را در فضای مجازی جبران می کنند، افزود: امسال این آمادگی را داریم که از اعتبارات عمرانی که به شهرستان اختصاص می یابد، در صورت تخصیص، خانه های عالم نیمه تمام را در نظر داشته باشیم تا به نوعی جبران سالهای قبل بشود.

وی تصریح کرد: در خصوص همکاری با این اداره، در صورت نیاز به مکاتبه یا پیگیری با استاندار یا مدیر کل و غیره باشد بنده حاضرم جهت پیشبرد اهداف سازمان همکاری نمایم.

 در پایان جلسه هدایایی از طرف فرماندار و رئیس اداره تبلیغات اسلامی لارستان به مبلغین اهداء شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۳ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین