شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

بازدید استاندار فارس از بزرگترین مرکز رشد علم و فناوری خیر ساز کشور در لارستان

استاندار فارس از پروژه مجتمع آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی مرکز رشد علم و فن آوری لارستان بازدید کرد. به گزارش میلاد لارستان، استاندار فارس و فرماندارویژه لارستان، امام جمعه، لارستان،…

استاندار فارس از پروژه مجتمع آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی مرکز رشد علم و فن آوری لارستان بازدید کرد.

به گزارش میلاد لارستان، استاندار فارس و فرماندارویژه لارستان، امام جمعه، لارستان، نماینده مردم شهرستانهای لارستان، خنج، گراش و اوز از پروژه مجتمع آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی مرکز رشد علم و فن آوری لارستان بازدید کردند.

در این بازدید پس از ارائه توضیحات فرزاد قناعت پور مدیر مرکز رشد علم و فن آوری لارستان، استاندار قول های مساعدی از باب همکاری و مساعدت کامل استان فارس را داد.

همچنین با اعلام اسماعیلی مدیر عامل بنیاد نیک اندیشان هاشمی لارستان مبنی بر افزایش ۶ میلیارد تومان اعتبار از طرف خیر بزرگوار و رسیدن به عدد قابل توجه ۱۴ میلیارد تومان، متمم جدید توافق نامه ( شماره ۳) نیز توسط مقامات امضا شد.

مجموعه ی فوق بزرگترین مجموعه ی تحقیقاتی و مرکز رشد علم و فناوری خیر ساز کشور بوده که با همکاری نیک اندیشان منطقه لارستان و پارک علم و فناوری فارس در حال ساخت و تجهیز است و با بهره برداری از آن علاوه بر منطقه لارستان ظرفیت خدمات دهی به سایر کارآفرینان دانش بنیان و دانش آموختگان دانشگاهی منطقه جنوب فارس و شمال هرمزگان نیز فراهم خواهد شد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۵ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۷:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین