پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 12

حسنی: با داشته هایمان به دنبال رفع مشکلات باشیم

معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان با طرح این پیشنهاد که کارگروهی برای حل مشکلات تشکیل شود، گفت: ما داشته هایی داریم که باید بر روی آنها تمرکز کنیم…

معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان با طرح این پیشنهاد که کارگروهی برای حل مشکلات تشکیل شود، گفت: ما داشته هایی داریم که باید بر روی آنها تمرکز کنیم و به دنبال رفع مشکلات باشیم.

به گزارش میلاد لارستان جلیل حسنی در نشست با بخشداران، دهیاران و روسای شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان لارستان با بیان اینکه ما داری ۸ شهر و ۵ بخش و تعداد زیادی روستا در شهرستان لارستان هستیم و شاید نرسیم که تک تک موضوعات مطرح شده را تحلیل و جواب بدهیم، اظهار داشت: این پیشنهاد را داریم که برای اینکه خواسته ها دسته بندی و پیگیری شود در حوزه معاونت عمرانی و با حضور آقای علیشیر و آقای دلاور بصورت بخش به بخش و با حضور مسئولین بخش ها جلسه ای تشکیل دهیم و موارد مطروحه را دسته بندی و اولویت بندی نماییم و اقدامات انجام شده و به نتیجه رسیده و نیازمند پیگیری را دسته بندی نماییم.

وی با اشاره به اینکه از طرفی موارد شهرستانی و استانی را نیز بصورت جدا دسته بندی کرده و پیگیری نماییم، افزود: می توان در هر جلسه با حضور نماینده چند مدیر کل را نیز دعوت کرد و مشکلات در حوزه او را نیز مطرح و حل کرد.

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه اگر ما بتوانیم با استفاده از همین دسته بندی ها تعدادی از مشکلات را پیگیری و حل کنیم در واقع کاری اساسی انجام داده ایم، تصریح کرد: بحث زمین برای واحد‌های مسکونی در بخش های مختلف شهرستان با استاندار مطرح کردیم و ایشان نیز با همکاری اداره کل راه و شهرسازی قول حل کردن مسئله را دادند.

این مسئول با اذعان به اینکه مشکل زمین یک بحث اساسی است که نیازمند پیگیری و درگیری ادارات مختلفی است و باید اساسی حل شود، خاطر نشان کرد: طبیعتاً جوانان نیازمند زمین برای مسکن هستند و اگر ما برنامه داشته باشیم و درخواست ها را دسته بندی کنیم و در اختیار نماینده قرار دهیم بهتر است.

معاون استاندار فارس با طرح این پیشنهاد که کارگروهی برای حل مشکلات تشکیل شود، ادامه داد: ما داشته هایی داریم که باید بر روی آنها تمرکز کنیم و به دنبال رفع مشکلات باشیم.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون مسئولینی که نمایندگی مردم را در شهرستان بر عهده دارند دارای نگاه رو به جلو هستند که این ویژگی خوبی به حساب می آید، یادآور شد: در کارگروه با حضور مسئولین مشکلات مطرح خواهد شد و راهکارهای اجرایی پیگیری می شود و نتیجه نیز به مردم اعلام خواهد شد.

نماینده عالی دولت در لارستان با بیان اینکه موضوعاتی هم هست که منع قانونی دارد و سیاست های دولت این است که آن اتفاقات رخ ندهد، تأکید کرد: باید بر یک مدیریت تعاملی و همکاری تأکید کرد تا بتوانیم از توانایی موجود بهره برده و از توان موجود بهتر بهره برداری کنیم و از حاشیه ها دوری کنیم.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۸ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۸:۲۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین