یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۷ب.ظ
::آخرین مطلب 17 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

کشف ۳ میلیارد اموال مسروقه از مخفیگاه سارقان

فرمانده انتظامی “گراش” گفت: با تلاش مأموران انتظامی این شهرستان، اعضای باند ۴ نفره سارقان دستگیر و ۳ میلیارد اموال مسروقه از آنان کشف شد. به گزارش میلاد لارستان به…

فرمانده انتظامی “گراش” گفت: با تلاش مأموران انتظامی این شهرستان، اعضای باند ۴ نفره سارقان دستگیر و ۳ میلیارد اموال مسروقه از آنان کشف شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از اول فارس، سرهنگ “محمدجواد اسلامی مهر” اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره و موتورسیکلت در سطح شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی گفت: مأموران انتظامی با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی هدفمند و نامحسوس، ۴ نفر در این خصوص شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه آنان را دستگیر کردند.

سرهنگ “اسلامی‌مهر” با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان حدود ۱۰۰ عدد اموال مسروقه از نوع موتور کولر، پمپ آب، جارو برقی و … کشف شد، افزود: متهمان در تحقیقات تکمیلی تا کنون به ۲۱ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره و موتورسیکلت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان “گراش” با اشاره به اینکه متهمان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، گفت: شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۸ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین