شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۳ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

رشد 66 درصدی پرداخت وام در صندوق امداد ولایت لارستان

مدیر کمیته امداد لارستان از رشد ۶۶ درصدی پرداخت وام در صندوق امداد ولایت این شهرستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد لارستان…

مدیر کمیته امداد لارستان از رشد ۶۶ درصدی پرداخت وام در صندوق امداد ولایت این شهرستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد لارستان هوشنگ دلاور با بیان اینکه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان با پرداخت مبلغ حدود ۵ میلیارد ریال وام در سه ماهه نخست سال جاری، نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۶۶ درصد رشد داشته است، اظهار داشت: این وجوهات از محل اعتبارات امدادی و وجوه اداره شده خیرین پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه از این مبلغ، یک میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال از محل اعتبارات خیرین و سپرده گذاران نیک اندیش لارستان به نیازمندان اعطاء شده است، تصریح کرد: تسهیلات پرداخت شده جهت رفع مشکلاتی از قبیل کمک به ساخت و تعمیر مسکن، ودیعه مسکن و کارگشایی پرداخت شده است.

دلاور با بیان اینکه با توجه به ارزش و اهمیت قرض الحسنه در دین مبین اسلام و با توجه به اینکه هر روزه مراجعینی که بعضا تحت پوشش کمیته امداد نیستند جهت دریافت وام به این نهاد مراجعه می کنند از شهروندان و خیرین گرانقدر جهت سپرده گذاری در این صندوق دعوت به عمل آورد، اضافه کرد: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت عضو شبکه شتاب کشور بوده و وامهای زیر ۵۰ میلیون ریال بدون کارمزد پرداخت می شود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۸ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۸:۴۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین