جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۴ق.ظ
::آخرین مطلب 18 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

بالاخره استفاده از ماسک در همه جای لارستان اجباری شد؛ تجمع ها کلاً ممنوع شد؛ پلیس 110 با خاطیان برخورد می کند؛

ستاد کرونا لارستان در  اطلاعیه ۴۳ خود ساعتی پیش استفاده از ماسک را در همه جای لارستان اجباری نمود. در این اطلاعیه آمده است:   علي رغم تاكيدات و توصيه هاي مكرر…

ستاد کرونا لارستان در  اطلاعیه ۴۳ خود ساعتی پیش استفاده از ماسک را در همه جای لارستان اجباری نمود. در این اطلاعیه آمده است:   علي رغم تاكيدات و توصيه هاي مكرر مراكز بهداشتي درماني و اين ستاد، در خصوص رعايت فاصله گذاري هاي اجتماعي و پروتكل هاي بهداشتي توسط كليه آحاد مردم در همه شرايط، متاسفانه با توجه به آمار مبتلايان به كرونا و شيوع آن در بين افراد و همچنين متعاقب آن آمار افزايشي فوت شدگان اين بيماري، لذا ستاد مبارزه با كرونا در سي و نهمين جلسه خود، تصميمات زير را اتخاذ و از همه مردم عزیز خواسته مي شود نسبت به اجراء آنها اقدام و همكاري داشته تا هرچه سريعتر وضعيت به حالت عادي بر گردد:
۱)  استفاده از ماسك براي همه افراد و سنين هاي مختلف در هر نقطه و مكاني در شهرستان اجباري و الزاميست.

۲)  برگزاري مراسم عروسي، جشن هاي تولد، مراسم ترحيم و… درمنازل،تالارهاو غیره ممنوع و در صورت عدم توجه و مشاهده موارد فوق، طبق مصوبه ستاد و هماهنگي به عمل آمده با دادستاني محترم شهرستان، همشهريان عزيز مي توانند با پليس ١١٠ تماس و مراتب را اطلاع و ضمن برخورد، موارد به عنوان جرم و تهديد بهداشت عمومي از طريق مراجع قضايي نیز برخورد خواهد شد.

۳)  نمازهاي جماعات يوميه و جمعه تا اطلاع ثانوي برگزار نخواهد شد.

۴)  تجمع افراد در پارک ها، بوستانها،ميادين، باغ هاي شهري ،سالن هاي ورزشي و … ممنوع و در صورت مشاهده توسط بازرسين ستاد برخورد خواهد شد.

۵) تاكيد مي گردد همشهريان عزيز ضمن رعايت فاصله گذاري هاي اجتماعي با همكاري اصناف و ساير مراكز اعم از دولتي و غير دولتي، بطور جدي اهميت داده تا بتوان در جلوگيري از شیوع و انتقال بیشتر بيماري موفق شویم، در غیر این صورت اعمال محدودیت های بیشتر و تعطيلي كليه مراكز و فعاليتهاي غير ضرور اجتناب ناپذير خواهد بود.

۶)  یادآور می شود که بازرسين و تيم هاي گشت و كنترل ستاد مبارزه با كرونا شهرستان، بصورت روزانه در ساعات صبح، عصر و شب موارد را نظارت و در صورت مشاهده عدم رعايت دستورالعمل ها، بدون اغماض برخورد قاطع و لازم را به عمل خواهند آورد.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین