جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۹ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

لغو کلیه مراسمات مذهبی،باشگاه های بدنسازی و آرایشگاه ها در لارستان بمدت یک هفته

کلیه مراسمات مذهبی،باشگاه های بدنسازی و آرایشگاه ها در «لارستان» به مدت «یک هفته» تعطیل خواهد بود. به گزارش میلاد لارستان بنا به اطلاعيه شماره ٤٣ ستاد مبارزه با كرونا…

کلیه مراسمات مذهبی،باشگاه های بدنسازی و آرایشگاه ها در «لارستان» به مدت «یک هفته» تعطیل خواهد بود.

به گزارش میلاد لارستان بنا به اطلاعيه شماره ٤٣ ستاد مبارزه با كرونا لارستان، با توجه به مصوبات تاریخ ۱۴ تیرماه ۹۹ كميته نظارت و بازرسي ستاد استاني مديريت بيماري كرونا با موضوع محدوديت در شهرستانهايي كه آمار مبتلايان و فوتي آنها روند صعودي دارد كه شهرستان لارستان نيز يكي از اين شهرستانها مي باشد، لذا از امروز یکشنبه مورخ ١٥ تيرماه به مدت يك هفته محدوديت ها به شرح زير اعمال مي گردد و در صورت نياز، بعد از آن نیز تمديد خواهد شد:

فعاليت هاي تمامي دانشگاه ها، حوزه هاي علميه، آموزشگاه هاي فني و حرفه اي، زبانسراها و ساير آموزشگاه ها، تئاتر و سينما و مراكز مشابه، برگزاري مراسم اجتماعي، هنری، فرهنگي، مذهبي، همايش ها، باشگاه هاي ورزشي و ورزش هاي پر برخورد از جمله كاراته، كشتي، جودو و موارد مشابه، باشگاه هاي بدنسازي، اماكن ورزشي تفريحي، سرپوشيده و باز تعطيل مي باشد.

کلیه تالارهاي پذيرايي، كافي شاپ ها،قهوه خانه ها، گيم نت ها، آرايشگاه هاي زنانه و سالن هاي زيبايي تعطيل و ادامه فعاليت رستوران ها و فست فودها به صورت بيرون بر خواهد بود.

مديران ادارات و دستگاه هاي اجرايي مكلفند، زمينه دوركاري كاركنان پرخطر و شاغلين حساس داراي بيماري زمينه اي، زنان باردار و مادران داراي كودك زير ٦سال را فراهم نمايند.

يادآور مي شود اكيپ گشت و بازرسي ستاد مبارزه با كرونا شهرستان، نظارت بر اجراي پروتكل هاي بهداشتي در مشاغل ها و كسب وكارها و ساير ادارات و مؤسسات را به صورت مستمر پيگيري و در صورت مشاهده تخلف و عدم رعايت آن، برخورد لازم و قانوني به عمل خواهد آورد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۷:۴۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین