یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۳ب.ظ
::آخرین مطلب 53 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 20

درخشش کارشناسان علمی کاربردی لارستان در کشور

کارشناسان مرکزآموزش علمی کاربردی لارستان در جشنواره فرهنگی هنری دانشگاه های کشور درخشیدند. به گزارش میلادلارستان وبه نقل از روابط عمومی مرکز آموزش علمی – کاربردی لارستان، از فاطمه روزگاری…

کارشناسان مرکزآموزش علمی کاربردی لارستان در جشنواره فرهنگی هنری دانشگاه های کشور درخشیدند. به گزارش میلادلارستان وبه نقل از روابط عمومی مرکز آموزش علمی – کاربردی لارستان، از فاطمه روزگاری و نسرین نامدار با کسب رتبه دوم در بخش مقاله نویسی و فاطمه روزگاری با کسب رتبه سوم کشوری در بخش هنری در آیین اختتامیه دومین جشنواره فرهنگی و هنری کارشناسان فرهنگی و اجتماعی دانشگاهها ی سراسر کشور تجلیل شد.

 این جشنواره با بیش از ۹۰۰ اثر ارسالی در بخش های قرآنی (قرائت ترتیل،تحقیق و حفظ)، هنری(عکس، نقاشی، نقاشی خط، کاریکاتور، طراحی پوستر و موسیقی)، فیلم(فیلم کوتاه، پویانمایی، ساخت تیزر و موبایل فیلم)، ادبی(داستان بلند، داستان کوتاه، نمایشنامه، فیلمنامه و شعر)، مقاله نویسی(مقالات علمی و ترویجی( و بخش کارآفرینی فرهنگی و ایده های فرهنگی با حضور دکتر ایرجی؛ مدیر کل فرهنگی و اجتماعی ودکتر رحیم زاده مدیرکل سیاستگذاری و برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم ،دکتر عسکری دبیرجشنواره و مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران و جمعی از کارشناسان فرهنگی و اجتماعی دانشگاهها سراسر کشور به میزبانی اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران از تاریخ ۱۵ الی ۱۷ دی ماه در مجتمع تحقیقاتی عصر انقلاب برگزار شد.

شایان ذکر است افتتاحیه بخش نمایشگاهی ،برگزاری کارگاههای آموزشی،مسابقه حفظ قرآن کریم،ارائه مقالات برگزیده ،اکران فیلم های برگزیده،نشست کارشناسان با مدیرکل فرهنگی و اجتماعی،سخنرانی و تجلیل از منتخبین ازجمله برنامه های این جشنواره بود.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۴:۱۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین