جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 10 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

راه اندازی آزمایشگاه استاندارد مصالح ساختمانی در لارستان

مسئول نمایندگی استاندارد لارستان از راه اندازی آزمایشگاه سنجش استاندارد مصالح ساختمانی در آینده نزدیک در این شهرستان خبر داد.

میلاد لارستان: مسئول نمایندگی استاندارد لارستان از راه اندازی آزمایشگاه سنجش استاندارد مصالح ساختمانی در آینده نزدیک در این شهرستان خبر داد.

علی رحیمی نژادان در گفت و گو با میلاد لارستان با بیان اینکه با با پیگیری یک سرمایه گذار بخش خصوصی و مشاوره کارشناسان نمایندگی اداره استاندارد لارستان در آینده ای نزدیک یک آزمایشگاه مجهز در این شهرستان شروع به فعالیت می کند، اظهار داشت: این آزمایشگاه در زمینه سنجش استاندارد مصالح ساختمانی از قبیل شن، ماسه و بتن آماده فعالیت خواهد کرد. وی با ابراز خرسندی از ایجاد این آزمایشگاه در لارستان، افزود: این آزمایشگاه پس از اخذ مجوزهای لازم، مي تواند علاوه بر پنج شهرستان زیرپوشش اين نمايندگي یعنی شهرستانهای لارستان، گراش، خنج، لامرد و مهر، به دیگر شهرستانهاي  سطح استان فارس و استانهای مجاور خدمات ارائه دهد.

این مسئول با اشاره به اینکه کارشناسان نمايندگي اداره استاندارد لارستان به صورت دوره اي از واحدهاي توليدي مشمول استاندارد اجباري نمونه برداري می کنند، تصریح کرد:  انجام آزمون بر روي اين نمونه ها تاكنون صرفا در مركز استان انجام مي شده است.

مسئول نمایندگی استاندارد لارستان گفت: با آغاز بکار اين آزمايشگاه در لارستان، اولين آزمايشگاه همكار و مورد تائيد استاندارد در جنوب فارس خواهد بود.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین