شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۷ب.ظ
::آخرین مطلب 53 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

خدمات رایگان به دامداران بخش مرکزی و بیرم لارستان

رئیس اداره دامپزشکی لارستان از معاینه و ویزیت رایگان دام های روستاهای بخش مرکزی و بیرم لارستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان سروش…

رئیس اداره دامپزشکی لارستان از معاینه و ویزیت رایگان دام های روستاهای بخش مرکزی و بیرم لارستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان سروش اسدی اظهار کرد: دام‌های روستا‌های بالاده و بلوچی از بخش بیرم و بیخویه، درز، سایبان، دولت آباد، مهرآباد و بلوچی از بخش مرکزی به همت نیرو‌های دامپزشکی شهرستان لارستان به صورت رایگان معاینه و ویزیت شدند.

او ادامه داد: این خدمات که در قالب طرح دِه گردشی ارائه شده است، فرصتی است تا مردم شهرستان و روستائیان مسائل و مشکلات خود را در بخش دامپروری با مسئولان اداره‌های وابسته مطرح کنند.

رئیس اداره دامپزشکی لارستان با اشاره به اینکه این طرح در تعداد ۲۳ واحد دامداری اجرا شده است، افزود: با توجه به اینکه در سال‌های اخیر خشکسالی، کاهش سطح آب‌های زیرزمینی و حوادث غیرمترقبه خسارت‌هایی به دامپروران وارد کرده است، این اقدام با هدف تسهیل گری هر چه بیشتر امور برای حفظ و پایداری روستاها، توانمند سازی دامداران و عشایر و جلوگیری از مهاجرت روستائیان انجام شده است.

اسدی با اشاره به اتمام و اجرای طرح واکسیناسیون رایگان دام‌ها بر علیه بیماری آبله، گفت: در حال حاضر دام‌ها بر علیه بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک به طور رایگان واکسینه می‌شوند.

رئیس دامپزشکی لارستان تصریح کرد: در تلاش هستیم با برنامه ریزی‌های انجام شده طرح دِه گردشی را در تمام روستا‌های شهرستان با همکاری شورا‌ها و دهیاران روستا‌ها عملی کنیم.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۶:۴۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین