پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۲ق.ظ
::آخرین مطلب 42 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

توزیع نامناسب لوازم بهداشتی بین کادر درمان لارستان صحت ندارد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لارستان، توزیع نامناسب بسته‌های بهداشتی بین کادر بهداشت و درمان مراکز و بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه را رد کرد. به گزارش میلاد لارستان، محمدحسین کریمی…

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لارستان، توزیع نامناسب بسته‌های بهداشتی بین کادر بهداشت و درمان مراکز و بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه را رد کرد.

به گزارش میلاد لارستان، محمدحسین کریمی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تکذیب توزیع نامناسب وسایل بهداشتی مورد نیاز کارکنان بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی لارستان، بیان کرد: هر ١٠ روز یکبار معاونت درمان این دانشگاه سهمیه بیمارستان‌ها را توزیع می‌کند.

او با بیان اینکه طرح چنین مطالب و شایعاتی ناشی از کم لطفی بعضی از افراد است، افزود: متاسفانه برخی از مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه همیشه طلبکار هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لارستان مجددا تاکید کرد که با اعلام نیاز مراکز و بیمارستان‌ها، سهمیه وسایل بهداشتی مورد نیاز از قبیل ماسک و دستکش توزیع می‌شود.

کریمی با بیان اینکه توزیع سهمیه وسایل بهداشتی هم ویژه کادر بهداشتی و هم درمانی هر ١٠ روز یکبار انجام می‌شود، گفت: حتی به دانشجویانی که وارد مراکز و بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ‌شوند هم بسته بهداشتی داده می‌شود.

گفتنی است، طی روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر کمبود و نبود لوازم بهداشتی نظیر ماسک و دستکش برای استفاده کادر بهداشتی و درمانی در برخی مراکز بهداشتی و درمانی مخابره شده بود که در این اخبار اعلام می‌کردند که حجم لوازم توزیع شده، پاسخگوی نیاز در شرایط کنونی نیست.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۹:۱۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “توزیع نامناسب لوازم بهداشتی بین کادر درمان لارستان صحت ندارد”

  1. کادر بهداشتی درمانی گفت:

    از رییس یک دانشکده بعید است که بگه برخی مراکز درمانی همیشه طلبکار هستند .شما خیلی بدهکار تر از این حرفها هستید . مگه ÷رسنل چه چیزی رو مطالبه کردند وسایل حفاظتی برای نبرد درمقابل کرونا .مگه کارانه های چند ماه عقب افتاده را گفتند یا مطالبات چند سال عقب افتاده .اونم برای حفاظت از مردم می خوان .بله به دانشجو هم دادی البته بعد از کلی اعتراض به وزارت از ترس دادی .دکتر نمکی با اینهمه فشاری که تحمل میکنه هنوز به پرسنل نگفته طلبکار و همیشه از مدافعین سلامت تقدیر کرده .ببینم شما تا حالا یکبار از مدافعین سلامت تقدیر کرده ای

  2. کادر بهداشتی درمانی گفت:

    معاونت درمان , رییس متعالی بیمارستانها و دکتر و کریمی و وابستگانش از اول کرونا چند بار اومدند به درد و دل بیمارستانیها و بهداشتیها گوش بدن .عملکرد معاونت درمان بسیار ضعیف بوده .اینکه متخصصی باشه یا نباشه هم ضعف معاونت درمانه نه رییس بیمارستانها . به پرسنل بخش کرونا تجهیزات داده میشه ولی سایر بخشها به طور کامل داده نمیشه .خود رییس دانشکده گفته نیمی از کادر درمان مبتلا شدند .مطمین باشید ما این پاسخ شما رو تا سطح وزارت پیگیری خواهیم کرد .آقای مویدی ترس را کنار بگذار و واقعیتها رو انعکاس بده .

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین