پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۹ب.ظ
::آخرین مطلب 17 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

طرح دغدغه های آموزش عالی و علمی کاریردی لارستان در دیدار حسین زاده با وزیر علوم

در دیدار نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز با وزیر علوم، دغدغه ها و مسائل مربوط به آموزش عالی لارستان مطرح شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

در دیدار نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز با وزیر علوم، دغدغه ها و مسائل مربوط به آموزش عالی لارستان مطرح شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز حسین حسین‌زاده با دکتر غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، با حضور دکتر طاهری رئیس مرکز آموزش عالی لارستان و اسکندر نژاد نماینده دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی لار در جهت پیگیری مسائل و مشکلات این دو مرکز آموزشی دیدار و گفت‌وگو کردند.

مهندس حسین‌زاده نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در این نشست با بیان اینکه حوزه انتخابیه از وسعت و جمعیت قابل توجهی برخوردار است از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خواست تا نگاه ویژه‌ای به دانشگاه‌های این حوزه انتخابیه داشته باشند.

دکتر طاهری رئیس مرکز آموزش عالی لارستان، در این نشست ضمن بیان مشکلات و خواسته‌ها گزارشی از وضعیت و امکانات مجتمع و اقداماتی که طی چند سال اخیر در جهت توسعه و ارتقاء کیفی دانشگاه دولتی لارستان انجام شده ارائه داد.

اسکندر نژاد نماینده دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی لارستان نیز به بیان مطالبات و نیازمندی‌ها پرداخت و خواستار ادامه جذب دانشجو در مرکز علمی کاربردی لارستان شد.

دکتر غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پاسخ به بخشی از خواسته ها اظهار داشت: موضوع دانشگاه علمی کاربردی لارستان بر اساس مصوبات مختلف از جمله مصوبه شورای عالی اداری در سال ۹۶ انجام شده و این مصوبه در کل کشور اجرایی شده است و منتهی به لارستان نیست.

وی افزود: در خصوص مجتمع آموزش عالی نیز مساعدت لازم در جهت توسعه بر مبنای ماموریت مجتمع و نیاز آن منطقه انجام خواهد شد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۶:۲۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین