جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۷ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 19

کتاب «مراقبت‌های اورژانسی ورزشی» ترجمه و چاپ شد

کتاب مراقبت‌های اورژانسی ورزشی توسط یک خانواده دانشگاهی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان ترجمه و چاپ شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری آنا، غلامعباس واحدپور معاون…

کتاب مراقبت‌های اورژانسی ورزشی توسط یک خانواده دانشگاهی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان ترجمه و چاپ شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری آنا، غلامعباس واحدپور معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان و رئیس آموزشکده سما لارستان با همراهی خانواده خود، حمیرا اسماعیلی همسر و علیرضا واحدپور فرزند و دانشجوی ترم آخر رشته پرستاری این واحد دانشگاهی کتاب مراقبت‌های اورژانسی ورزشی را ترجمه و چاپ کردند.

غلامعباس واحدپور در گفتگو با خبرنگار آنا اظهار کرد: این کتاب برای نخستین‌بار در ایران ترجمه شده و دارای مفاهیم و کاربردهای ضروری برای دانشجویان رشته پرستاری است و امید می‌رود که بتواند به‌عنوان یکی از کتب مهم و کاربردی مورد استفاده بسیاری از دانشجویان رشته پرستاری، تربیت‌بدنی و مربیان ورزشی واقع شود.

وی ادامه داد: این کتاب مشتمل بر ۱۷ فصل با عناوین علمی و جذاب است که می‌توان به مراقبت‌های ویژه ورزشکاران کودک، جوان معلول و سالمند و ارزشیابی شرایط اورژانسی در ورزش و مفاهیم مراقبتی در مدیریت ورزشکاران آسیب‌دیده اشاره کرد.

معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان خاطرنشان کرد: در این واحد دانشگاهی ظرفیت‌های خوبی وجود دارد و بسیاری از دانشجویان این واحد دانشگاهی در سطح بالایی از معلومات علمی قرار دارند که می‌توان از این ظرفیت در نگارش و ترجمه کتب تخصصی رشته‌های که در آن مشغول به تحصیل هستند، استفاده کرد.

علیرضا واحدپور دانشجوی رشته پرستاری و یکی از مترجمان این کتاب، خودباوری و توجه به استعدادهای درونی را یکی از عوامل موفقیت جوانان دانست و گفت: بدون تردید جوانان و دانشجویان سرمایه‌های حقیقی و واقعی این کشور هستند و اگر به توان‌های علمی خود اعتماد و اتکا کنند؛ می‌توانند منشأ خدمات خوبی برای کشور و جامعه علمی باشند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “کتاب «مراقبت‌های اورژانسی ورزشی» ترجمه و چاپ شد”

  1. سحر گفت:

    چرا اسم نویسنده روی جلد کتاب نیست ولی اسم مترجمین نیست؟ رعایت امانت نشده

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین