پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 31 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 16

شهروندان لار، گراش و اوز مراقب سودجویان باشند

روابط عمومى اداره كل راه و شهرسازى لارستان به شهروندان لار، گراش و اوز توصیه کردن در زمینه تفکیک و فروش اراضی خارج از محدود شهرها باشند. به گزارش میلاد…

روابط عمومى اداره كل راه و شهرسازى لارستان به شهروندان لار، گراش و اوز توصیه کردن در زمینه تفکیک و فروش اراضی خارج از محدود شهرها باشند.

به گزارش میلاد لارستان، روابط عمومى اداره كل راه و شهرسازى لارستان در اطلاعیه ای درخصوص سوء استفاده سودجویان در زمینه خرید و فروش املاک هشدار داد. در این اطلاعیه آمده است:

 به اطلاع عموم شهروندان محترم مي رساند بر اساس اطلاعات واصله عده اى افراد سودجو با سوء استفاده از عدم آگاهى برخى از افراد جامعه در ارتباط با مباحث و قوانين مربوط به تفكيك و فروش اراضى خارج از محدوده شهرها، اقدام به تغيير كاربرى غير مجاز، تهيه نقشه تفكيكى خودسرانه، قطعه بندى و فروش اراضى خارج از محدوده شهرها (به خصوص شهرهاى لار، گراش و اوز) كه عموما كشاورزى بوده اقدام نموده و با اغفال مردم و مشتريان در اقدامى كه از اساس خلاف قانون و مقررات بوده اين اراضى را با قيمت هاى گزاف به اشخاص واگذار كرده كه با كلاهبردارى شبه قانونى باعث ايجاد تعهدات خارج از بستر قانونى ، بروز مسائل و مشكلات اجتماعى و حاشيه نشينى مى گردند.

لازم به ذكر است براساس مفاد قانون حفظ كاربرى اراضى زراعى و باغها و اصلاحيه آن، قانون جلوگيرى از خرد شدن اراضى كشاورزى ، قانون منع فروش و واگذارى اراضى فاقد كاربرى مسكونى هر گونه تفكيك و فروش اراضى (كشاورزى) خارج از محدوده شهرها در قالب كاربرى مسكونى و … ممنوع بوده و براساس قوانين پيش گفته شده و همچنين قانون تعاريف محدوده و حريم شهر و روستا و شهرك و نحوه تعيين آن و ماده ١٠٠ قانون شهردارى ها توسط سازمان جهادكشاورزى و شهردارى ها با متخلفين برخورد خواهد شد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۶:۲۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین