یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۳ق.ظ
::آخرین مطلب 15 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

وخامت حال ۹۱ بیمار کرونایی در فارس

۹۱ بیمار مبتلا به کووید۱۹ به علت وخامت وضعیت جسمی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های سطح استان فارس بستری هستند. به گزارش میلاد لارستان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز،…

۹۱ بیمار مبتلا به کووید۱۹ به علت وخامت وضعیت جسمی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های سطح استان فارس بستری هستند.

به گزارش میلاد لارستان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از افزایش آمار مبتلایان فارس به ۴۱هزار و ۷۸۰ نفر، از ابتدای شیوع تاکنون خبر داد.

دکتر علی اکبری افزود: این افراد با بررسی ۲۴۸ هزار و ۹۲ تست تشخیصی در آزمایشگاه‌های استان شناسایی شده اند.

وی با اشاره به ثبت کمترین آمار مرگ و میر جانباختگان در هفته‌های اخیر در ۲۴ ساعت گذشته، اظهارداشت: آمار‌ها نشان می‌دهد در شبانه روز گذشته دو هم استانی جان خود را در اثر ابتلا به کووید۱۹ از دست داده اند که با افزوده شدن این تعداد، مجموع آمار جانباختگان این بیماری از ابتدای شیوع در استان فارس تاکنون به ۷۷۱ نفر رسیده است.

این مقام مسوول در دانشگاه، از بهبودی ۳۸ هزار و ۶۵۷ نفر از مبتلایان، از ابتدای شیوع تاکنون خبر داد که از مراکز درمانی ترخیص و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

دکتر اکبری، مجموع بیماران کووید ۱۹ بستری در مراکز درمانی استان فارس را ۶۴۵ نفر اعلام کرد و با بیان اینکه ۹۱ نفر از این بیماران دارای وضعیت وخیم بوده و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند، از مردم مومن استان فارس خواست تا در این ایام معنوی تمامی بیماران، به ویژه مبتلایان به کووید ۱۹ را از دعای خیر خود بهره‌مند سازند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به ایام سوگواری ماه محرم و به ویژه ایام گرانقدر تاسوعا و عاشورای حسینی، از عموم مردم استان دعوت کرد تا در صورت برگزاری و یا شرکت در آئین‌های سوگواری این ایام، نسبت به رعایت شیوه نامه های بهداشتی شامل حفظ فاصله فیزیکی، استفاده از ماسک و توزیع نذورات به صورت خشک، پایبند بوده و در حفظ سلامت خود و دیگر عزاداران حسینی سهیم شوند.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۷:۰۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین