جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۹ق.ظ
::آخرین مطلب 10 ساعت پیش | افراد آنلاین: 17

افتتاح و کلنگ زنی چند طرح در کورده، بائن و خور

در پنجمین روز از هفته دولت و با حضور معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان، چند طرح عمرانی، زیربنایی و تولیدی به ارزش ۲۵۸ میلیارد ریال در روستاهای بخش…

در پنجمین روز از هفته دولت و با حضور معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان، چند طرح عمرانی، زیربنایی و تولیدی به ارزش ۲۵۸ میلیارد ریال در روستاهای بخش مرکزی لارستان افتتاح و یا ساخت آنها آغاز شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، درپنجمین روز از گرامیداشت هفته پرشکوه دولت و با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، احسان طاهری معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری، علی پیروز بخشدار مرکزی، شهردار و اعضا شورای اسلامی شهرهای لطیفی و خور، دهیاران و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان، چند طرح عمرانی، زیر بنایی و تولیدی در شهرها و روستاهای بخش مرکزی لارستان به ارزش ۲۵۸ میلیارد ریال افتتاح و یا ساخت آنها آغاز شد.

اولین طرحی که امروز با حضور فرماندار ویژه لارستان افتتاح شد؛ تکثیر و پرورش قوچ و میش وحشی لارستان بود. مساحت این مجموعه ۵ هکتار است که متقاضی طرح، برای سرمایه گذاری آن، ۵ میلیارد ریال از تسهیلات دولتی صندوق کار آفرین امید استفاده نموده است. ظرفیت این مجموعه ۵۰ راس مولد می باشد که برای ۳ نفر اشتغالزایی صورت پذیرفته است.

معاون استاندار فارس در ادامه به روستای کورده لارستان رفت و مجتمع خدمات رفاهی نارنج و ترنج را کلنگ زنی کرد.

این مجتمع قرار است در زمینی به مساحت ۴ هزار متر مربع با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی ساخته شود، که شامل استراحتگاه رانندگان خودروها، واحدهای تجاری، رستوران، سوپرمارکت، کافی شاپ و غیره می باشد.

در ادامه همچنین ۱۸ هزار متر مربع زیرسازی و آسفالت خیابان ها، کوچه ها و معابر روستای کورده نیز به بهره برداری رسید. برای اجرای این پروژه نیز ۶ میلیارد ریال هزینه شده است.

جلیل حسنی در ادامه به بائن رفت و زیرسازی و آسفالت معابر شهرک بهارستان این روستا را به بهره‌برداری رساند.

حجم آسفالت ریزی این معابر ۱۲ هزار متر مربع بوده است که ۱۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

همچنین فرماندار ویژه لارستان کلنگ آغاز عملیات اجرایی چمن مصنوعی این روستا نیز به زمین زد. برای ساخت این مجموعه ۳ هزار متری، ۴ میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

نماینده عالی دولت در لارستان سپس کلنگ چهار طرح دیگر عمرانی و زیربنایی در روستای بائن را به ارزش ۱۸ میلیارد ریال به زمین زد.

این طرح ها شامل احداث جدول جهت دفع آبهای سطحی، احداث پیاده رو، تعمیر و تجهیز آرامستان، پارک بازی و فضای سبز روستای بائن بود.

فرماندار ویژه لارستان در ادامه به شهر خور رفت و پروژه‌های شهرداری را به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در شهرک جمال آباد این منطقه افتتاح کرد.

۱۴ هزار متر مربع زیرسازی و آسفالت ریزی، جدول کشی و لبه گذاری معابر این شهرک از مهم‌ترین این طرح‌ها بود.

گفتنی است معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان همچنین از چند طرح در حال احداث در روستای کورده نیز بازدید کرد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۶ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۵:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین