یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۴ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

اخبار کوتاه از دفتر امام جمعه لارستان+تصاویر

طی روزهای اخیر امام جمعه لارستان روزهای پرکاری را پشت سر گذاشته اند که بخشی از فعالیت ها در زیر می آید. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط…

طی روزهای اخیر امام جمعه لارستان روزهای پرکاری را پشت سر گذاشته اند که بخشی از فعالیت ها در زیر می آید.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه لارستان، طی روزهای اخیر حجت الاسلام و المسلمین روزهای شلوغ و پرکاری را داشته اند که جهت اطلاع عموم مردم اخبار کوتاه این رویدادها در زیر می آید:

دیدار رییس و معاونین بنیاد مسکن شهرستان لارستان با امام جمعه

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین موسوی خرم مسکن را یک از موضوعات مهم برشمرد و بر برنامه ریزی و اجرای طرح هایی جهت واگذاری زمین به جوانان شهر و روستاهای لار تاکید کرد و آنرا عاملی در تشویق جوانان جهت ازدواج و تشکیل خانواده دانست.

وی همچنین بر تعامل با سایر ادارات ذیربط جهت واگذاری زمین به افراد بدون خانه تاکید کرد.

در ابتدای جلسه رییس بنیاد مسکن شهرستان لارستان گزارشی از برنامه‌های آتی این نهاد انقلابی ارایه و از امام جمعه درخواست مساعدت و همکاری کرد.

دیدار مسئولان ارشد شهرستان اوز با امام جمعه لارستان

فرماندار، رییس شورای شهر و رییس دانشکده‌ی بهداشت شهرستان اوز با امام جمعه لارستان دیدار کردند.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین بمناسبت روز پزشک از تلاشهای دکتر رضایی رئیس دانشکده بهداشت اوز که در راستای خدمت رسانی به بیماران کرونایی به ویروس کرونا مبتلا شده بود با اهدا هدیه قدر دانی کرد.

تقدیر امام جمعه لارستان از مدیر مرکز تجاری نگین

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی خرم امام جمعه لارستان با اهدای هدیه از تلاشهای ایثارگرانه آقای جمالیان صاحب مرکز تجاری نگین که در ایام کرونا از دریافت چندین ماه اجاره بها از مستأجران این مرکز تجاری خودداری نمود و همچنین با کمکهای مالی در رزمایش همدلی لارستان شرکت نمود تقدیر کرد.

 

برنامه های امام جمعه لارستان در ماه محرم

  1. حضور امام جمعه محترم حجت الاسلام و المسلمین موسوی خرم در منطقه محروم صحرای باغ و دیدار با مردم روستاهای، دیدبان، کارگاه، کردشیر، گاوبست، باغ، دهمیان، دشتی و زروان دیدار نمودند.
  2. یکی دیگر از فعالیت های دفتر امام جمعه لارستان رسیدگی به مناطق محروم در ایام عزاداری اباعبدالله الحسین علیه السلام بود و به همین جهت ۹۰۰ بسته غذای گرم به ارزش ۱۰۰ ملیون ریال در روز تاسوعای حسینی در منطقه محروم بخش مرکزی شامل روستاهای: سردشت، مهرآباد، دولت آباد، کهنه برهان و شهرک سایبان توزیع گردید.
  3. از دیگر برنامه های امام جمعه محتر حضور در بین عزاداران حسینی در شهر ها و هیئت های مختلف لارستان از جمله، شهر لار، (شهر دید و قدیم) شهر لطیفی، شهر دهکویه، روستاهای: کوره، براک و… بود که ب استقبال ردمی مواجهه گردید.

هدف از فعالیت های صورت گرفته حفظ وحدت در شهرتا لارستان خصوصاً مناطق تلفیقی و جلوگیری از هر گونه رفتار اختلاف انگیز و تقویت اعتقادات مذهب شیعیان و ترویج فرهنگ عاشورا (ایثار، جهاد، شهادت و مقاومت) به عنوان عمود خیمه انقلاب در این منطقه حساس در جنوب استان فارس می باشد.

و در همین راستا امام جمعه محترم ضمن حضور در مناطق و هیئت های مختلف به ایراد سخنرانی و تبیین اهداف قیام حضرت اباعبدالله الحسین علیه الاسلام پرداختند.

  1. برگزاری جلسات متعدد با اعضاء کمیسیون های مختلف ستاد امر به معروف لارستان از دیگرفعالیت های دفتر امام جمعه در هفته اول ماه محرم با هدف احیاء امر به معروف و نهی از منکر می باشد (جلسه عمومی، جلسه با کمیسیون بانوان، جلسه مشترک با ستاد نماز جمعه، تقیر از فعالان ستاد امر به معروف همراه با اعطای هدایا و…)
  2. تقسیم بسته های معیشتی در بین نیازمندان و محرومان.
نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۷:۳۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “اخبار کوتاه از دفتر امام جمعه لارستان+تصاویر”

  1. ناشناس گفت:

    عمل لازم است نه با جلسه گرفتن وحرف زدن

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین